וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: אופל קסקדה קבריולה

מספר חודשים לאחר הטיזרים החלקיים חושפת אופל את הקסקדה קבריולה החדשה מצוידת במנועים שינועו בתפוקות שבין 140 ל-170 כ"ס בשידוך לתיבה אוטומטית

אופל/ווקסהול חשפה היום לראשונה את מכונית הקבריולה החדשה קסקדה לאחר הקדימונים שעלו לרשת לפני כמה חודשים. זוהי המכונית הרביעית של אופל בהיצע דגמים מתחדש שכבר כולל את רכב הפנאי הקומפקטי מוקה, המיני פרמיום אופל אדם וכן את האמפרה החשמלית (על אף שהיא די וותיקה).

אופל קסקדה תוכננה ועוצבה על ידי בכיר החטיבה מארק אדמס, שניסח עבורה קווים נקיים לאורך המותניים וחזית ספורטיבית ומודגשת. היא פותחה על פלטפורמה חדשה וגדולה, המאורגנת לסידור של ארבעה מקומות ישיבה מרווחים. זהו תכנון משולב של האסטרה והאינסגינה, ועל כן זו מקבלת אורך מרשים של 4.7 מ' ורוחב של 1.85 מ, מידות שתאפשרנה לה להתמודד אפילו, כך טוענת אופל – מול מימדיה של אודי A5.

הגג (רך) מתקפל בלחיצת כפתור בתוך 17 שניות, מוצע בשלושה צבעים, וכפי שמקובל מוגבלת הפעולה למהירות של 50 קמ"ש. תא המטען לא מאבד נפח משמעותי מ-350 הליטרים שלו, שכן הגג גוזל כ-70 ל' לכל היותר. הקבינה תהיה מהודרת כיאה למכונית קבריולה אופנתית עם ריפודי עור במושבים, לוח מחוונים בעיצוב מעט שונה מזה של אינסיגינה וחגורות בטיחות חשמליות מלפנים. בין שאר הפינוקים שיגיעו עם רמת המפרט הבסיסית נוכחת גם הבטיחות: בקרת סטייה מנתיב, מצלמות מלפנים ומאחור, בקרת הדרדות לאחור, ניטור שטחים מתים ועוד.

אופל תשדך לקסקדה שורה של מנועי בנזין ודיזל, אולם שני המנועים החשובים שלה לשווקים הקרובים אלינו יהיו בנפח 1.4 ל' טורבו 140 כ"ס (22.9 קג"מ) ו-1.6 ל' טורבו עם 170 כ"ס בשידוך לתיבות הילוכים אוטומטיות להן ששה יחסי העברה. אופציה נוספת לאירופאים היא יחידת ה-CDTI לה 2.0 ל' בעלת תפוקה של 170 כ"ס (28.9 קג"מ). ביצועים רשמיים טרם פורסמו.

בנוסף לכך, אופל מספרת כי הקסקדה קשיחה ב-43 אחוזים מגרסת הקבריולה האחרונה של אופל, אסטרה טווין-טופ, וכן הותקן לה מתלה מקפרסון HiPerStrut מלפנים שמשרת את גרסת הקצה אופל אינסיגניה OPC ומנגנון היגוי בעל תכונות ספורטיביות (משוב חד יותר). מרכיבים אלה אגב לא מעידים שתהיינה פשרות בנוחות, וזאת בשל המצאות מערכת ה'פלקס-דרייב'.

המחיר הלא רשמי של אופל קסקדה יעמוד על סביבות 30 אלף יורו (150 אלף שקלים לפני מס), תלוי בציוד הנלווה לה. טרם התקבלה תגובת היבואנית לישראל שלמה על מועד שיווקה בארץ.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

אופל קסקאדה. אתר יצרן
אופל קסקאדה/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully