וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: טויוטה ראב 4 החדש

טויוטה חנכה בלוס אנגל'ס את רכב הפנאי טויוטה ראב 4 בתום מקצה שדרוגים מקיף. יושק בישראל בתחילת 2013 עם מנוע בנזין 2.0 ל' ותיבה אוטומטית

שבע שנים אחרי הדור האחרון של טויוטה ראב 4, השיקה אמש (רביעי) היצרנית היפנית את אחד מהכלים החשובים ביותר שלה (בקרב 7 דגמי הגרעין) בארה"ב וכן באירופה. הראב 4 החדש לשנת 2013 חושף עיצוב דינאמי וספורטיבי בהרבה מקודמיו, טכנולוגיה ידידותית לסביבה ולארנק, ומכלול חידושים בתא הנוסעים ורמת הגימור. על אף נוסח שמרני לעומת מתחריו, מאמינה טויוטה שהרכב יצליח להתברג בפסגת הסגמנט שהפך למרחב תחרותי בשנים האחרונות (ע"ע מאזדה CX-5, קיה ספורטאז' ודומיו).

מידותיו של הראב 4 נותרו פחות או יותר זהות לדגם היוצא, במרווחים של כמה ס"מ בסעיף האורך (4.56 מ') ובסיס גלגלים ממוצע בקבוצה של 2.66 מ'. הוא קצת יותר נמוך, אולם זאת כדי לפתח חלק מהתכונות החיצוניות שלו והפנימיות, כמו למשל שימוש בדלת אחורית שנפתחת כלפי מעלה (ליפטגייט) ולא כדלת פתיחה רגילה כפי שהיה במשך 18 השנים האחרונות. שינוי נוסף הוא במיקום הגלגל החלופי שעבר לתחתית הרצפה במקום על הדלת - הראב 4 היה בין האחרונים בענף עם התקן מסוג זה.

העיצוב הכללי מותיר רושם אמריקני למהדרין, ויש האומרים שהוא קרוב יותר להיילנדר מארה"ב (שגם אוזכר בהקשר ישראלי לא מזמן). את הנהג והנוסעים, יקבלו בדור הרביעי קונסולה חדשה, איכות חומרים שעלתה כתה, תאורה משופרת בשתי השורות, ועוד מגוון מערכות בידור חדישות ונגישות למכשורים אלקטרוניים. בנוסף לכך, שטח תא המטען עמוק יותר, רחב בדפנותיו ויציע נפח נשיאה מהגדולים בקבוצה.

בארה"ב, טויוטה הדיחה את מנועי ה-V6 לצמיתות, והתקינה בקרביו מנוע 2.5 ל' בעל 180 כ"ס, משודך לתיבת ששה הילוכים אוטומטית חדשה. בישראל, ישווק ראב 4, כך לדברי היבואנית יוניון מוטורס, עם מנוע בנפח 2.0 ל' (סביבות 160 כ"ס לערך), הנעה כפולה ותיבה אוטומטית. זאת ועוד, ההיגוי החשמלי שופר וכך גם מערכת המתלים שאמורה להעניק לו יכולת דינאמית גבוהה יותר.

לישראל, צפוי להגיע הראב 4 החדש ברבעון הראשון של 2013, כאשר הזמנות לרכב ניתן לבצע כבר בשבועות הקרובים מציינים ביבואנית לישראל. מחירו טרם נקבע.

עוד הרבה על טויוטה בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טויוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully