וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק ATS החדשה בישראל

מתחרת ב.מ.וו סדרה 3 ואודי A4 מתייצבת בישראל עם מנוע 2.0 ל' טורבו ו-272 כ"ס. המחירים, החל מ-265 אלף שקלים

UMI, יבואנית דגמי קדילאק לישראל, חושפת השבוע בארץ את מכונית הסלון החדשה ATS. המכונית האמריקנית נחשפה לפני כשנה בדטרויט, פותחה על פלטפורמה חדשה ("אלפא GM") ובעלת דגשים על נהיגה ספורטיבית. היא מבוססת על מרכב סדאן קלאסי ובחיבור להנעה אחורית כמיטב המסורת בסדרה היוקרתית.

ה-ATS היא המכונית הקטנה ביותר של קדילאק והיא תדורג תחת ה-CTS. אורכה מקצה אחד לשני עומד על 4.64 מ', רוחבה 1.80 מ', גובהה 1.42 מ' ובסיס הגלגלים 2.77 מ'. היא בהחלט נמנית על הקדילאק הקלות ביותר שיוצרו אי פעם (1.5 טון בלבד) וזאת על ידי שימוש בתרכובות אלומיניום במתלים הקדמיים, מכסה המנוע ועוד.

בתא הנוסעים, סידור הושבה לחמישה מבוגרים עם היצע עשיר של אבזור חכם הכולל חיבורים לאייפון, כרטיסי זכרון, ושקעים ל-USB ועוד. במרכז העניינים מערכת מרכזית בעלת צג מגע גדול בקוטר 8.7 אינטש המכונה Cadillac User Experience. בזו התקנים לבלו-טות' עם פריסה של 10 רמקולים למערכת השמע ושליטה מגלגל ההגה. ברמת 'פרמיום' הבכירה לצד 'לאקצ'רי', התווספו לרשימה חלון-גג, ידיות דלת מוארות, מתזים לפנסי חזית ופנסי HID בין היתר, וכן ערכת נהיגה ספורטיבית (כיול שונה למתלים, דפרנציאל מוגבל החלקה).

על העוצמה של ה-ATS מופקדת יחידת בנזין 2.0 ל' טורבו בעלת תפוקה מרבית של 272 כ"ס ב-5,600 סל"ד ו-36 קג"מ ב-,2400 סל"ד. אל המנוע מחוברת תיבת הילוכים אוטומטית עם ששה יחסי העברה וזו מאיצה אותה ל-100 קמ"ש ב-6 שניות. צריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ-15.9 ק"מ לליטר.

מחירה של קדילאק ATS בישראל יחל ב-265 אלף שקלים. לדברי ירון גורטלר, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-UMI, קדילאק ATS היא תוספת משמעותית להיצע: "קאדילק מכוונת את ה-,ATS שתוכננה מהיסוד במטרה לקרוא תיגר על הרכבים הטובים ביותר בקטגוריה,עבור לקוחות היוקרה החדשים, אלה המחפשים עוצמה טכנולוגית וחווית משתמש לצד ביצועים ונראות".

עוד הרבה על קדילאק בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק
  • umi
  • gm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully