וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן פיקאסו, הדור הבא

מוביל הנוסעים הקומפקטי סיטרואן C4 פיקאסו יקבל פנים וטכנולוגיות חדשות לאחר תערוכת הרכב בז'נבה. בינתיים שולחת היצרנית לשוויץ את "טכנוספייס" קונספט

כיצד יראה סיטרואן C4 פיקאסו החדש? ובכן, אם להסתמך על התמונות שהפיצה היצרנית מצרפת לקראת תערוכת הרכב בז'נבה, מכונית הקונספט 'טכנוספייס' היא הרמז הגדול ביותר להופעתו של מוביל הנוסעים. בתוך כך, זו גם הצצה חלקית לפניה של ה-C4 הבאה וכן הקדמה להופעתן החיצונית של יתר בנות הבית שתחבורנה אליו בעתיד.

הדמיון בין הקונספט לסיטרואן C4 הנוכחי ניכר בכל מימד, ובטח בעיצובו החיצוני והידידותי. ולמרות זאת, הקונספט חושף חשיבה שונה שהופכת את פנים הרכב למרווח עוד יותר לעומת הדגם הקודם תוך ניצול חכם יותר של תכנון המכונית. לדברי היצרנית, אלמנטים אלה יתרמו לשיפור שדה הראייה.

אורכו של הקונספט 4.43 מ' והגובה 1.61 מ', כלומר קצת יותר קצר ונמוך מקודמו. מנגד, תא המטען שלו תפח בכמעט 40 ל' נוספים על פני ה-C4 פיקאסו הקודם ויעמוד לאחר הבכורה הרשמית על 537 ל' ללא קיפול השורה השנייה. הוא יבוסס על פלטפורמת ה-EMP2 החדשה של סיטרואן, עליה תבוססנה מכוניות נוספות בצי המשפחתי בשנתיים הקרובות.

בכל הנוגע למנועים עוד מוקדם כמובן לדווח. סיטרואן מסגירה פרטים מעטים על רמת זיהום אוויר נמוכה שתרד מתחת ל-99 גק"מ (במנועי הדיזל האקולוגיים) וכן מאשרת גרסת שבעה מושבים גדולה במהדורת ה-C4 גרנד פיקאסו כולל טכנולוגייה משופרת לרצפה שטוחה ונגישה להטענת ציוד.

גם בתא הנוסעים, שתמונתו לא פורסמה בשלב זה, תהיינה הרבה מאוד תוספות חדשניות כמו מסך גדול ומרכזי בקוטר 12 אינטש, חומרים איכותיים מבעבר ובקרות בטיחות מתקדמות. סיטרואן תשיק את הפיקאסו החדש לקראת השנה הבאה.

עוד הרבה על סיטרואן בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully