וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MG3: סופר מיני סינית בדרך לישראל

סופר מיני סינית של MG תנסה ללכת ראש בראש עם הקומפקטיות הקטנות של אירופה. לישראל היא תגיע לקראת השנה הבאה עם מנוע בנזין ותיבה ידנית

MG ממשיכה להגדיל את צי המכוניות שלה וחושפת בסין סופר מיני חדשה בשם MG3. המכונית תגיע לישראל בתחילת שנת 2014 כשהיא מצוידת במנוע בנזין ותיבת הילוכים ידנית, כך נמסר לאחרונה מהיבואנית דוד לובינסקי.

ה-MG3 מבוססת על תרשימי קונספט "זירו" שהוצג לפני כמה שנים בכמה סבבי תערוכות, אולם ההשקה בסין סמוכה כאמור למועד ההשקה הרשמי של הדגם. היא תשווק במרכב חמש דלתות ותהדר באורך של 4 מטרים, כאשר יתר מידותיה דומות למתחרות דוגמת סקודה פאביה.

העיצוב הבריטי-סיני שואב השראה מרוב הדגמים המוכרים של החברה, בהם ה-MG550 וסדרת הסדאן הבינונית 350. התכנון הקומפקטי יכיל סידור לחמישה אנשים, אם כי עד שלא נדע את הנתונים הרשמיים קשה לשפוט כמה מרווחת היא באמת.

בחזיתה, שוכן מנוע אחד בלבד - 1.5 ל' עם 104 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים ידנית לה חמישה יחסי העברה. הביצועים אינם יודעים וכך גם הנתונים אודות צריכת הדלק, אם כי החברה מבטיחה מספרים "תחרותיים". על הייצור הופקד המפעל הבריטי של MG בברמינגהם.

MG מצליחה להתחזק קלות בשנים האחרונות אחרי שב-2005 כמעט נכחדה לחלוטין. היא נרכשה על ידי 'נאנגינג אוטומוביל' ולאחר מכן נמכרה ל-SAIC. בארץ, נמכרת כיום בעיקר ה-350, במחירים שמתחילים ב-115 אלף שקלים.

מבחן ל-MG350

עוד הרבה על MG בוואלה! רכב

לייק אחד ואתם חברים בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully