וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובה מתמיד: הונדה NSX החדשה

הונדה הכריזה על מפעל הייצור של ה-NSX החדשה ומינתה ראש צוות בכיר לטיפול במכונית הספורטיבית. תצויד במנוע V6 היברידי ותגיע לכבישים בעוד כשנה וחצי

הונדה NSX מתחילה לגבש את זהותה הסופית. המכונית הספורטיבית של הונדה שנעלמה מהנוף המוטורי באמצע העשור הקודם, חוזרת בשנה הבאה ותיוצר בארה"ב על ידי צוות מיוחד של 100 איש שנבחרו בקפידה לנהל את פס ההרכבה עד לרגע השקתה.

על פי הצהרות החברה היפנית, ה-NSX תורכב במפעל מרכזי באוהיו השייך למערך הלוגיסטי הצפון אמריקני של הונדה, סמוך למטה הפיתוח והמחקר הראשי. נוכח חשיבותה של המכונית, מונה להוביל את המיזם טד קלאוס, מי שניהל בעבר סדרת פרוייקטים בחטיבת המירוצים. לצידו, הופקדו כאמור 100 פועלים מנוסים שילמדו כל בורג במכונית, ושיהיו אמונים גם על פיתוח יחידת ההנעה החדישה.

בשלב זה, הפרטים אודות המנוע של ה-NSX פורסמו רק באופן חלקי. בחודש פברואר דווח כי הונדה תתקין בליבה של הקופה המרשימה מנוע ששה צילינדרים מרכזי היברידי עם צמד מנועים חשמליים, מחובר להנעה כפולה בטכנולוגיית ה-SHAWD המסורתית שתעביר את העוצמה לכל הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית.

"יש לנו הבנה מאוד ברורה לגבי הרצונות של הלקוחות בעולם והדרישות שלהם ממכונית על של הונדה", כך אומר קלאוס. "המפעל הזה יהיה בורג מרכזי בתכנון הסופי של ה-NSX והיא בהחלט עומדת להפתיע הרבה מאוד אנשים".

בבריטניה אגב, ישנה דריכות גבוהה לקראת הגעתה. כבר כעת, הפקידו מעל 20 איש המחאות על סך 5,000 לירות שטרלינג (כ-30 אלף שקלים) כדי להיות בין הראשונים שיניחו ידם על היפנית החדשה. "אנחנו בערך שנתיים מהזנקת המכונית והנה רואים זאת בשטח: ישנה התעניינות אדירה - בפועל, עוד לפני שהיא בכלל הגיעה לאולם. זה מלמד משהו על ההיסטוריה של ה-NSX והמשמעות שלה" מסביר פיל קרוסמן, מנהל הונדה בריטניה.

ה-NSX המקורית פותחה ב-1989 ונמכרה ב-18 אלף עותקים ב-15 שנות שיווקה. בכל שנותיה, יוצרה והורכבה במפעל היפני בטקנזוואה (בין הראשונים שיישם שלדות אלומיניום בכמות מסחרית), אולם בערוב ימיה הועברה לסוזוקה. מנוע ה-3.0 ל' המקורי שלה הפיק 270 כ"ס והאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות. גם הפעם, בארה"ב, תמכר הגרסה החדשה החדש תחת מותג אקיורה.

עוד הרבה על הונדה בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully