וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לאופל אינסגניה

אופל חושפת מתיחת פנים למשפחתית הגדולה איניסגניה, כשעיקר השינויים במנועים ובעיצוב תא הנוסעים. בכורה בתערוכת פרנקפורט

אופל/ווקסהול חשפה מתיחת פנים למשפחתית הגדולה אינסיגניה. מכונית השנה לשעבר (למי שזוכר), ומי שהזניקה את המותג מחדש יחד קורסה, אסטרה ומריבה החדשות ב-2009, קיבלה רענון של אמצע החיים נוכח הגדלת צי המכוניות באופל, בהן אדם, מוקה וקסקדה החדשות. מרב השינויים בדגם המחודש מתרכזים בקבינה וסדרת המנועים, כיול המתלים וקצת פחות ברושם החיצוני. בכורה רשמית תערך לה בתערוכת פרנקפורט בספטמבר.

כפי שניתן לראות בתמונות, אופל טיפלה נקודתית בחלק הקדמי ושמרה בהקפדה על המראה המוכר, תוך ליטוש השבכה, הוספת פגושים חדשים ושינוי קל בתיחום הלוגו, אך ביצעה שינויים דרמטיים באיזור העכוז. בתי התאורה נחלקו כעת לשתי קומות בין דלת המטען לשפה העליונה, והסינר האחורי דחק את יציאות המפלט עוד קצת לקרקע ליצירת הופעה זורמת ונקייה. לדברי אופל, מתיחת הפנים, על פי פילוספיית "אמנות הפיסול פוגשת דיוק גרמני", משווה לאינסגניה החדשה מראה קרבי ודומיננטי.

בתא הנוסעים חונכת אופל ארכיטקורה מודרנית חפה מקוסמטיקה מיותרת, מה שלכאורה סולל את הדרך גם לדגמים הבאים של המותג הגרמני, בהם כמובן האסטרה והזפירה. בצעד די מחויב המציאות, נפרדה אופל מלוח הבקרה רווי המתגים והמסורבל משהו, ובמקומו התקינה מערכת רחבה ושימושית, לה צגים גדולים וברורים יותר להפעלה וקריאה.

במרכז הקבינה הושתלה מערכת "אינפוטיימנט" משולבת המפקחת על רוב המערכות הבידוריות בשילוב בקרת האקלים המפוצלת. מסך המגע המרשים הינו בקוטר 8 אינטש מבוסס טכנולוגיית תלת מימד, וזה מאפשר שליטה על מערכת הניווט, חיבור סמארטפונים ואיפיון של כל אמצעי הבידור, בהם תחנות רדיו ורשימות השמעה אישיות. גם גלגל ההגה, קיבל מתגים חדשים ואינטואטיבים יותר לנהג.

מנועים חסכוניים יותר, בטיחות משופרת

הבשורה הגדולה בגזרת מנועי הבנזין, תהיה מנוע ה--2.0 ל' טורבו החדש והעוצמתי, שיחלץ תפוקה של 250 כ"ס ו-40 קג"מ. לצידו, מתייצב מנוע בנזין 1.6 ל' עם הספק של 170 כ"ס ו-20 קג"מ שישתלב במהדורות "כניסה" לסדרת האינסגניה. שני המנועים מחוברים או לתיבת ששה הילוכים ידנית או אוטומטית, עם הצהרות על הפחתה של כמה אחוזים בצריכת הדלק.

הבשורה לאירופים תהיה התקנת מנועי טורבו דיזל אקולוגיים במיוחד. אלה מגיעים בהספקים שינועו בין 120 ל-200 כ"ס ויעמידו בעת הבכורה רמת CO2 של 99 גק"מ, ויצרכו בממוצע כ-25 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת. בתוך כך, אופל גם טוענת לשיפור בהתנהגות הודות לכיול מחודש של המתלים.

בצד הבטיחותי, התווספו מערכות חשובות, בהן בקרת לניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת רדאר (קדם תאונה) מתקדמת, בקרות יציבות ובלימה משודרגות ועוד.

המחירים לאינסגיניה החדשה באירופה יחלו ב-25 אלף יורו לדגם הבסיסי ביותר במרכב סדאן, כ- 125 אלף שקלים לפני מס. מיבואנית אופל לישראל 'קבוצת שלמה' נמסר לוואלה! רכב כי טרם ידוע מתי תנחת בישראל האיניסגיניה המחודשת. מיום השקתה בעולם, מסרה אופל 580 אלף עותקים מהסדרה.

עוד הרבה על אופל בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully