וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למבורגיני אורוס, ב-2017

למבורגיני הכריזה כי האורוס, רכב הפנאי הספורטיבי יצא לכבישים רק בעוד שלוש שנים. "שוק היוקרה יהיה ערוך לרכב מסוגו"

למבורגיני אורוס. אתר יצרן
למבורגיני אורוס/אתר יצרן

בסיכום גס, נראה שלמבורגיני פתחה את האורוס, רכב הפנאי הרעיוני, בערך 6 שנים לפני שהיא בכלל החליטה לקחת אותו לפס הייצור. הקרוסאובר המפואר של המותג האיטלקי שהוצג בתערוכת סין לפני שנתיים, וזכה לחשיפה נרחבת נוכח פזילתו מהקו הקלאסי של החברה הבולונזית, יצא לאור במהלך שנת 2017.

את ההודעה הרשמית פרסמה למבורגיני לאחר ראיון שהעניק מנכ"ל החברה סטיבן ווינקלמן לאתר הכלכלי 'בלומברג'. ווינקלמן ציין בפני האתר כי הצפי הוא שהאורוס יעלה לרצפת ההרכבה בעוד כשלוש שנים, שכן לדבריו שוק היוקרה יהיה מוכן יותר לרכב פנאי ספורטיבי קיצוני. "פלח ה-SUV יהיה ערוך יותר לרכב מסוגו", כך אמר.

האורוס, שחולק את מכלליו הבסיסיים עם אודי Q7, יאכלס בחזיתו מנוע 5.2 ל' V10 עם יותר מ-600 כ"ס בחיבור לתיבת הילוכים אוטומטית. בלמבורגיני מעריכים שמשקלו יהיה נמוך בכ-100 ק"ג ממתחריו הישירים, בהם פורשה קאיין, ומהירותו המרבית תגיע עד 300 קמ"ש לפחות.

למבורגיני אורוס. אתר יצרן
למבורגיני אורוס/אתר יצרן

האורוס יהיה רכב הפנאי השני בלבד בתולדותיה של למבורגיני, אחרי שהחברה חתכה את ה-LMOO02 המושמץ מקו הדגמים שלה ב-1993. בניגוד אליו, הוא יחלק את יכולותיו בין תכונות כביש טהורות לבין עבירות שימושית בתנאי שטח, כך שהחברה תוכל להרחיב את הפצתו לאיזורים נרחבים בעולם, כולל סין שנחשבת לשוק הרכב הגדול והמתפתח על הפלנטה. מכסת הייצור תעמוד על כ-3,000 עותקים בשנה, והמחיר יש לשער - הולם את מוצריה הנדירים של למבורגיני.

עוד הרבה על למבורגיני בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully