וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכונית המהירה בעולם בשירות משטרת דובאי

משטרת דובאי גייסה את בוגטי ויירון סופר ספורט לשורותיה, לכאורה כדי לתפוס את טייסי הכביש. בפועל: היא תוצג בקניונים כדי להרשים את עשירי העולם

בוגטי ויירון, משטרת דובאי. אתר יצרן
בוגטי ויירון בשירות משטרת דובאי. בעיקר גימיק, כנראה/אתר יצרן

שווה להיות במשטרת התנועה של דובאי. אחרי שכוחות האכיפה באמיריות צירפו לשורותיהם אודי R8, ניסאן GT-R, שברולט קמארו, פרארי FF, מקלארן MP4-12, אסטון מרטין ONE-77, בנטלי קונטיננטל ומה לא, הם חשפו בסוף השבוע את התוספת החדשה ללובשי המדים: בוגטי ויירון, המכונית המהירה ביותר בעולם בייצור סדרתי, לפי שעה.

על פי אתר האינטרנט 'חדשות המפרץ', מפכ"ל משטרת התנועה בדובאי חאמיס מאטר אל מזינה, תישא האקזוטיקה על כנפיה כיתובי "MyDubai". מדובר ברשת חברתית שנוסדה על ידי בן מוחמד בין ראשיד אל מקטום, הנסיך של דובאי, חובב טכנולוגיות ידוע וכלי רכב מפוארים (מן הסתם).

המכונית נחשפה באופן רשמי דרך חשבון הטוויטר של המשטרה בו נכתב כך: "אנו גאים להציג את ניידת העל החדשה שלנו: בוגטי וייירון סופר ספורט". הווירון המשטרתית נצפתה לפני כמה חודשים באיזור הנסיכות, אך לא היה ידוע אם תקבל את החותם הרשמי של הנסיך נוכח המצבת החזקה שכבר כעת עומדת לרשות המשטרה.

משטרת הקיצון כמעט ואינה נוטלת חלק במרדפים, ולו רק בגלל שהנהגים עצמם אינם מיומנים מספיק בתפקיד, אלא משום שהן נועדו מלכתחילה לשמש כמנוף תדמיתי לדובאי. לרוב, הן תמצאנה במרחבים פתוחים לקהל, שתולות במקומן לעיני עדשות המצלמה, או בקניונים ליד שדרת שייח מוחמד, עושות פוזות לתיירים.

צריך לציין כי המכונית הראשונה מקבוצת העלית שאי פעם גויסה לכוחות המשטרה בדובאי הייתה למבורגיני, אבל השוטרים גם עושים שימוש בכלי רכב עממיים כגון טויוטה לנד קרוזור וחלק מדגמי קיה.

הויירון סופר ספורט, לה 1,200 כ"ס בקירוב, היא המכונית המהירה ביותר בעולם עם מהירות מרבית של 431.7 קמ"ש. כיום נותרו ממנה למכירה כמה עשרות חתיכות בלבד.

עוד הרבה על בוגטי בוואלה! רכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully