וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נפטרים מ-85 מיליון דולר

בוגטי מתקשה למכור כ-40 דגמי ווירון קבריולה אחרונים שנשארו לסדרה העילאית. מה עושים? מקימים אירוע נהיגה מיוחד. מישהו מתנגד לסיבוב על 1,200 כ"ס?

בוגטי ווירון גרנד ספורט ויטסה. אתר יצרן
בוגטי ווירון גרנד ספורט ויטס. 40 חתיכות על המדף - יש קונים?/אתר יצרן

בוגטי עומדת להפיק מספר אירועי נהיגה מיוחדים במסגרתם תנסה למכור כ-40 דגמי ווירון גרנד ספורט ויטס, מרכב הקבריולה של המכונית הסדרתית החזקה והמהירה בעולם. החברה הצרפתית-איטלקית שהחלה לחשוב לאחרונה על עתיד דגמי הקיצון לא מוצאת רוכשים פוטנצייאלים, שכן הדגמים שנותרו מוערכים ב-85 מיליון דולרים.

בוגטי החליטה, משיקולים אסטרטגיים (וזמינות של מסלולי מירוצים), שלא לנסות "לדחוף" ללקוחות את הווירון במבצעי מכירות כאלה ואחרים, אלא להזמין את הנהגים להתנסות במכונית העל (לה כ-1,200 כ"ס, האצה ל-100 קמ"ש ב-2.6 שניות ומהירות מרבית מבוקרת של 375 קמ"ש) במתחמי טיסה סגורים לניסויי מכוניות חדשות. "חווית הנהיגה הדינמית תפתה קליינטים שטרם התנסו במכונית שלנו, כך שבמקום לקרוא עליה הם ממש ינהגו בה", כך אומר מנכ"ל מכירות בוגטי ג'ון היל ל'בלומברג'.

ניידת המשטרה המהירה בעולם

בוגטי מכרה עד עתה את מרבית מכוניות הקופה 16.4 - בעצם כמעט את כולן (שמועות גורסות שישנן אחת או שתיים משומשות בגרמניה שכבר מוצעות למכירה), אבל מכסת מרכב הקבריולה (ויטס) התייצבה כאמור על 40 עותקים אחרונים, כשכל עותק נאמד ב-1.7 מיליון יורו.

האירוע אגב מוגבל בכמות משתתפיו, הן מבחינת כרטיס הכניסה למועדון העל (שעולה הרבה כסף - צריך להוכיח שחשבון הבנק מרופד היטב), וכן משום שלא כל אחד יכול לשרוף 40 אלף דולר של צמיגים על מסלול. בבוגטי יאפשרו השתתפות ל-25 אנשים בלבד בכל התנסות עד שתמכרנה כל המכוניות. אם בוער לכם באצבעות - והכסף גדל על העצים, נסו ליצור קשר עם בוגטי ולדלות מהם היכן מתקיימות נהיגות המבחן.

עוד הרבה על בוגטי בוואלה! רכב

  • עוד באותו נושא:
  • בוגטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully