וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיצובישי אאוטלנדר חשמלי בישראל

הגרסה החשמלית והמתקדמת ביותר עם מנוע מאריך טווח של האאוטלנדר תעלה בישראל 225 אלף שקל

מיצובישי אאוטלנדר היברידי. אתר יצרן
מיצובישי אאוטלנדר חשמלי בישראל. החל מ-224 אלף שקלים/אתר יצרן

מיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש, ה-SUV החשמלי הראשון הגיע לישראל. הגרסה החדשה של האאוטלנדר תמשיך להציע את כל התכונות השימושיות של האאוטלנדר הקונבנציונאלי, אך משלבת סוללות, מנועים חשמליים ומנוע בנזין כדי להשיג צריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכות מאוד.

בניגוד למכוניות חשמליות טהורות כמו הרנו ZE של בטר פלייס (ז"ל) ואף מכוניות היברידיות מוכרות, האאוטלנדר מציע שלושה מצבי ניצול אנרגיה. הראשון, על טהרת החשמל בלבד ובו ניתן להפיק טווח של עד 52 קילומטרים (העלות האנרגטית היא בין 7.5 ל-8 שקלים לטווח זה) ולהגיע עד מהירות של 120 קמ"ש.

במצב השני, היברידי טורי, ההינע מגיע מהמנוע החשמלי ומנוע הבנזין (2.0 ליטר) פועל כגנרטור להפקת חשמל לטעינת הסוללה. במצב זה, תופק צריכת דלק בשיעור של 1.8 ליטר ל-100 ק"מ. במצב השלישי, היברידי מקבילי, ההינע לגלגלים מגיע משני המנועים יחד ובו תעמוד צריכת הדלק על 5.8 ליטר ל-100 ק"מ.

האאוטלנדר PHEV מגיע ברמת האבזור הגבוהה ביותר שתכלול מושבי עור, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד, כולל מפרט בטיחות מלא וציון בטיחות של 5 כוכבים במבחני הריסוק. יש לציין שהגרסה החשמלית הזו תוצע בתצורת 5 מושבים בלבד.

כלמוביל יבואנית מיצובישי מכוונת את האאוטלנדר החשמלי למגוון רחב של לקוחות: צרכנים משפחתיים פרימיום, גם צרכני רכבי SUV, וכן לבעלי מודעות סביבתית גבוהה - צרכני מכוניות ירוקות וחובבי טכנולוגיה. מחירו נקבע בישראל על 224,900 שקל.

אל מחיר זה, ניתן להוסיף חבילות אנרגיה ועמדות טעינה של ג'ינרג'י. במסלול הראשון ניתן לרכוש עמדת טעינה שעלותה כ-5,000 שקל ואל זה יש להוסיף עלות התקנה של 2,000-3,000 שקל ועלות החשמל זהה לצריכה ביתית. במסלול השני, ניתן לרכוש חבילת שירות מלאה מהספקית ג'ינרג'י בעלות של בין 160 ל-190 שקלים בחודש בהתחייבות לשנתיים תמורת עמדת טעינה ביתית והתקנתה.

מסגרת האחריות כוללת חמש שנים על המערכת החשמלית של האאוטלנדר ושלוש שנים עבור הרכב עצמו.

בשנת 2014, מיצובישי מציגה צמיחה מטאורית בשוק הישראלי עם עליה מ-1,824 מסירות בחמשת החודשים הראשונים של שנת 2013 שהעניקו למותג נתח שוק של 1.9%בלבד. בשנת 2014 נמסרו עד כה 5,760 כלי רכב המהווים נתח שוק של 5.1% - צמיחה של 216%.

נהיגה ראשונה באאואלנדר PHEV
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

השקה מיצובישי אאוטלנדר PHEV. קובי ליאני
השקה מיצובישי אאוטלנדר PHEV/קובי ליאני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully