וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוסאובר קומקפטי חדש למיצובישי

4.12.2009 / 10:01

עם ה-RVR מיצובישי (שוב) רומזת על רכב פנאי-שטח חדש וקטן המבוסס על פלטפורמת האאוטלנדר. הגרסה המוגמרת תוצג בחודש מרץ

חודש אחרי שדיווחנו על סקיצות לקרוסאובר קומפקטי מגיע הדבר האמיתי - RVR. שורשי התג שמיצובישי בחרה לרכב הפנאי שלה מקורם ממיניוואן שאנחנו מכירים פה היטב - ספייס-ראנר עליו השלום. בניסיון להשיל מעצמה את תדמיתו העתיקה והרדומה של הראנר, היא מאמצת את הכינוי לרכב מודרני שמיועד על פי חזותו לאזורים עדינים.

כיאה להופעתו הקומפקטית המסוגננת נמסר מהיצרנית היפנית כי ה-RVR ימצא את מקומו בין הפג'רו הוותיק לאאוטלנדר, וישווק ברחבי העולם החל מהמחצית השנייה של 2010, גם כאן בישראל כמתמודד מול טויוטה ראב 4, ודומיו.

הקונספט המקורי הוצג ב-2007 תחת השם CX וכבר במעמדו הקונספטואלי מיצובישי פרסמה שהפלטפורמה משותפת ללנסר העממית שהוצגה בערך באותה תקופה. ביחס לאחיו הגדולים ה-RVR ממחיש עיצוב פחות נועז, ואולי אף נעדר את המשיכה החייתית שקיימת בלנסר הרגילה. את זה מיצובישי משאירה לכלי-רכב קטנים יותר, כמו הקולט למשל.

מקצה לקצה הוא מותח כ-4.3 מ'. קצר בכמעט 37 ס"מ מהאאוטלנדר. שאר מימדיו טרם פורסמו, אם כי לפי הקונספט CX, הרוחב אמור לספק שני מבוגרים פלוס ילד במושב האחורי ללא קושי. מעבר לכך צפו לקבל תא נוסעים מאובזר ומעוצב עם שפע תאי אחסון לכל המזון שנדרש למשפחות בצאתן לשבילים וליערות קק"ל.

את ההינע הפקידה מיצובישי בידי מערכת הנעה כפולה קבועה. מנועי בנזין ישרתו את ה-RVR בראשית דרכו בנפח עממי של 1.8 ל' בהספק משוער של 140 כ"ס. בהמשך תצטרפנה יחידות סולר בשילוב תיבות ידניות ואוטומטיות כפי שקיימות בלנסר. על תיבה רובוטית SST כפולת מצמד והן על גרסאות חזקות או ספורטיביות, מוקדם לדבר לפני תערוכת ז'נבה.

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully