וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכאן תוולד לקסוס GS הבאה

ירון אדרי

13.4.2011 / 10:51

לקסוס חושפת את LF-Gh קונספט ממנה יגולף הדור הבא של מכונית הסלון GS. בסיס הגלגלים נותר זהה, כל השאר השתנה

עבר שבוע בדיוק מאז פירסמה לקסוס שתי תמונות חלקיות של מכונית הקונספט החדשה LF-Gh. כעת, עם שבוע אחד שנותר עד לפתיחת תערוכת ניו יורק שם היא תוצג לראשונה, מתפרסמות תמונות מלאות שלה ולצידן מעט מידע. מבעד לחזות המעוצבת והמספרים מסתתר הדור הבא של מכונית הסלון GS (שעתידה לצאת לשוק בשנה הבאה), כפי שכבר נרמז מראשי התיבות של שמה - Lexus Future Grand Touring Hybrid - מכונית הסלון ההיברידית הגדולה של לקסוס בעתיד.

בולט מייד לעין הוא הגריל החדש שלקסוס רומזת כי יאומץ לטובת הדגמים הבאים שלה. יפה או לא זה עניין של טעם, מה שבטוח הוא שקשה להישאר אדיש אליו. כך גם לעיצוב הפגושים ותאורת החזית הכוללת נורות לד רבות שמוסיפות לה תשומת לב. גם מאחור זוכות יחידות התאורה לעיצוב ייחודי אך מעבר להן ואתם כבר תגידו, היא די מזכירה עיצובים קיימים של מכוניות פרימיום. על העיצוב אומרת לקסוס כי ניסתה "לייצר תמהיל מושלם של סטייל, ביצועים, יעילות ואיכות סביבה".

מחוייבותה של לקסוס לאיכות סביבה מתבטאת אף היא בעיצוב. כך למשל חרכים בפגוש הקדמי מתעלים אוויר לחרכים שבפגוש האחורי כדי לצמצם את ההתנגדות האווירודינמית. גם המראות וידיות הדלתות צומצמו לאותה מטרה. חדי ההבחנה בוודאי שמו לב לסמל הכחלחל המעיד על יחידת כוח היברידית (למי שלא הבין מהסימול h בשמה), אולם על זו לא נמסרו פרטים. יודעי דבר מספרים על יחידה משופרת שתחליף את זו שבשימוש כיום כדי להשאיר את לקסוס בטופ לפחות בכל הקשור לאקולוגיה. הרמז הרשמי היחיד לכך הוא בהצהרה כי מערכת הפליטה תפיץ לאוויר זיהום מופחת באופן משמעותי מהנהוג כיום. פה נספר כי ההנעה תישאר אחורית.

מידותיה של הקונספט מתפרסות על פני 4.89 מ' לאורך, 1.87 מ' לרוחב ו-1.45 מ' לגובה. בהשוואה ל-GS הנוכחית, מדובר בצמיחה נאה במידות בכל סעיף. יחד עם זאת, מי שממתין לדור הבא יכול שיתאכזב היות ובסיס הגלגלים נותר זהה - 2.85 מ'. האם לקסוס בחרו לחסוך וישתמשו באותה פלטפורמה קיימת? פרט לכך, תא הנוסעים עוצב אף הוא מחדש בהתאם לדרישות קהל היעד עם איכות וחומרים ברמה גבוהה ביותר. פרט לשעון האנלוגי התלת ממדי, פריט חובה במכונית יוקרה, גם כאן התמונות מאפשרות התרשמות חלקית אז כל שנותר הוא להמתין לתערוכת ניו יורק.

לקסוס LF-Gh קונספט. אתר יצרן
לקסוס LF-Gh קונספט/אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully