וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאאב תלך למכירה

ירון אדרי

9.7.2008 / 10:08

הרה-ארגון של ג'נרל מוטורס ממשיך. ה'דיילי טלגרף' מדווח על מכירת סאאב והפסקת ייצור מותג ביואיק

האם ג'נרל מוטורס הולכת בדרכה של מתחרתה הגדולה פורד? אחרי חרושת שמועות על איחוד בין השתיים, GM, יצרנית הרכב האמריקנית ממשיכה לחשוב על צעדים נוספים בדרך לרווחיות כבר ב-2010. ה'דיילי טלגרף' מדווח היום כי ג'נרל מוטורס שוקלת להציע למכירה מספר מותגים אשר בבעלותה, כשהשם החם ביותר הוא של יצרנית הפרימיום השוודית סאאב. לאחרונה רמז יו"ר הקונצרן גם על אפשרות מכירת מותג האמר.

מכירת מותגי פרימיום אינו דבר חדש אצל היצרניות האמריקניות. פורד, השנייה בגודלה אחרי GM, מכרה לפני כשנה את אסטון מרטין ולפני מספר חודשים העבירה את הבעלות על יגואר ולנד רובר לטאטא תמורת 2.3 מיליארד דולר. שמועות בעולם הרכב מדברות כי וולוו, שבדית נוספת, היא הבאה בתור. על שמות רוכשים פוטנציאליים עדיין מוקדם לחשוב, אך בדומה למקרה יגואר - לנד רובר, וכפי שכבר נרמז לגבי האמר, ייתכן ואלה יגיעו מהודו שאט אט תופסת משקל רב בענף, או אף סין.

עוד מדווח הדיילי טלגרף כי GM שוקלת את הפסקת ייצור ושיווק המכוניות שתחת מותגי ביואיק וסאטורן וזאת בשל המספרים הקטנים בגרף המכירות. מנגד, תאיץ החברה את ייצור המכוניות העולמיות כמו השברולט קרוז, משפחתית חדשה עליה סיפרנו לכם אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully