וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן טיגואן מתחדש

6.2.2011 / 13:06

רכב הפנאי הקומפקטי יוצג בז'נבה לאחר מתיחת פנים בדמות הקו המשפחתי של הקונצרן. אצלנו ברבעון השלישי של השנה

לאחר ארבע שנים ו-572 אלף יחידות שנמכרו בעולם, זוכה רכב הפנאי הקומפקטי פולקסווגן טיגוואן למתיחת הפנים הראשונה והרצינית בתולדותיו. אחיו הקטן של הטוארג המבוסס על פלטפורמת הגולף, יגיע לבכורה בתערוכת הרכב בז'נבה בחזות מלוטשת, תא נוסעים מעודכן וטכנולוגיות בטיחות חדשות. כמו כן, תודות למנועי ה-TSI המודרניים תופחת צריכת הדלק ומדד ה-CO2 בכ-15 אחוזים.

כחודש טרום השקתו הרשמית, פולקסווגן ממעטת בפרטים אודותיו לרבות אם חלו שינויים כלשהם בממדים או במכללי הבסיס, אך מפרסמת כי בהתאם לשינויים שנערכו בשנה האחרונה ברכב הפנאי והמשפחה (טוארג, טוראן, ג'טה ופאסאט) מצטרף הטיגואן לשיטות האיפור המעטרות את יתר שורות הבית. חזיתו למשל מאמצת את אותה השבכה הכסופה והדקה, נורות LED מותקנות מלפנים ומאחור, בתי התאורה בחזית תפחו מעט וכך גם בחלקו האחורי.

בתוך תא הנוסעים נראה כי הקונסולה עוצבה בסגנון מעט שונה, כשגולת הכותרת מסך המגע המרכזי ומתגים איכותיים יותר למערכת בקרת האקלים. פולקסווגן תציע לבחירה מגוון דיפונים תחת חבילות 'קומפורטליין', אולם סביר שאלה תהיינה זהות לגרסאות העבר, תוך שינויים קלים בלבד.

עם תחילת שיווקו יצטייד הטיגואן במנוע אחד בלבד, 1.4 ל' TSI המפיק 120 כ"ס ומשודך לתיבת ה-DSG עם שבעה יחסי העברה. בהמשך דרכו באביב יצויד במנועי ה-TDI הפופולריים מאוד באירופה. אלינו הוא יגיע ברבעון השלישי של השנה, כפי שנמסר לוואלה! רכב מהיבואנית צ'מפיון מוטורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully