וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר על שכרות, נפסל, חזר לנהוג ונכלא

משטרת התנועה לכדה נהג שיכור כבן 25. רשיונו נפסל לחודש והרכב הועבר לחברו. כמה דקות לאחר מכן המכונית שוב נעצרה לבדיקה והפעם הוא כבר מצא את עצמו מאחרי סורג ובריח

במסגרת פעילות של משטרת התנועה הארצית זבולון באיזור ק.אתא, עכבה ניידת של אגף התנועה נהג תושב כפר כנא כבן 25, לאחר שזה נמצא נוהג בשכרות. הנהג הסביר לקצין התנועה שהוא יצא לחגוג את החג. קצין התנועה ביצע לו שימוע במקום ופסל את רשיונו ל-30 יום, כאשר הרכב נמסר באותה עת לחברו, שלא היה שתוי.

לא חלפו יותר מ-20 דקות, ושוב ובאופן אקראי ניידת אחרת של אגף התנועה עצרה את שני החברים לבדיהק שגרתית. שוטרי התנועה ביררו את הנתונים, ומייד גילו שהמכונית נעצרה זמן קצר קודם לכן. חמור מכך, מתברר שלאחר שהנהג שוחרר בפעם הראשונה ורשיונו נפסל, לא העביר את הרכב כפי שהונחה לחברו אלא המשיך לנהוג במצב שתוי כאילו לא ביצע שום עבירה. הפעם הנהג הואשם בנהיגה בפסילה והודה במעשיו. התוצאה? זה נכלא ורכבו הושבת ונגרר.

בנוסף למקרה זה נעצר גם תייר מרוסיה, יליד 1974, לאחר שעוכב על ידי ניידת של משטרת התנועה באיזור העמקים על כביש 75. יחידות של אגף התנועה ביצעו הכוונה במקום בשל קריסת מערכת החשמל, אך הנהג לא נשמע להוראות וביצע תאונה המוגדרת "נזק בלבד". בבדיקה שעשו לו נמצא הנהג שיכור ברמה של 430 מ/ג. רשיונו הבינלאומי נפסל במקום, הוא נעצר, נכלא ורכבו הועבר לבוחני התנועה.

במהלך סוף השבוע, פעילות ממוקדת של משטרת התנוע אף הביאה לעיכוב של 73 נהגים שיכורים, 43 מכוניות הושבתו ונפסלו 75 רשיונות נהיגה. כך מוסר דובר משטרת התנועה פקד זיוון פריידין.

עוד הרבה על משטרת התנועה בוואלה! רכב
פורום הרכב הגדול בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully