וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה בקיץ: פורמולה 1 בירושלים

18.3.2013 / 13:25

ירושלים מצטרפת לרשימת הערים הספורט מוטוריות בעולם. מכוניות פורמולה 1, מכוניות על ואופנועים יטוסו ברחובות הבירה ביוני

קובי ליאני

צילום: קובי ליאני

ירושלים תלבש אדום פרארי, תרעם ממנועי מכוניות מירוץ ותעלה ניחוח של צמיגים שרופים, ב-13 ועד ה-14 ביוני יערך מופע מוטורי ענק בירושלים. במסלול רחובות שיוכשר במיוחד, ינועו מכוניות פורמולה 1 של פרארי נהוגות בידי נהגי הקבוצה בהם גם ז'אן קארלו פיסיקלה, מכוניות דריפטים יעשנו צמיגים וקבוצת פרארי צ'אלנג' יערכו נסיעות הדגמה. גם אופנועי סופרבייק מקבוצות רשמיות בעולם יגיעו לאירוע. על שילוח המכוניות לישראל, אחראית חברת UPS.

הזינוק למסלול לערך בצומת רמז, ימשיך אל בריכת הסולטן, מכסור למרגלות חומות העיר ומגדל דויד, מגיע אל שדרות ממילא ויסתיים בגן הפעמון. לאורכו של המסלוצ תוקמנה 9 טריבונות וההערכות מדברות על 100 אלף צופים ומבקרים.

ניר ברקת: מדובר בהפקה עצומה שלא הייתה כמוה בעיר. ירושלים היא עיר פתוחה ומזמינה ומהאירוע הזנ אנחנו רוצים לשגר מסר של שלום לכל הדתות והלאומים ולהזמין אצ כולם. רכב הוא נושא שמאחד את כולם. אנחנו על המסלול הנכון ולפנינו עוד אתגרים ביישום אירוע הפורמולה בירושלים.

רז הימן, היועץ המקצועי למירוץ: "אנחנו נמצאים בנקודת זמן משמעותית מאוד בספורט המוטורי בישראל. רק לפני חצי שנה נערך המירוץ החוקי הראשון ששינה עשרות שנים של התמהלות במדינה. לאירוע בירושלים יש חשיבות עצומה בקידום הספורט בישראל. באירוע נראה את כיכר הסולטן רועדת לרעם מנועים, מכוניות דריפט יסחררו את העיר ואפילו רוכב הפעלולים כריס פייפר יופיע. המסלול כולו יהיה פתוח לצופים חינם ורק מקומות הישיבה בטריבונה יצריכו כרטיסים בתשלום".

זאן קארלו פיסיקלה: "זה יהיה אירוע פנטסטי ולבצע אותו בירושלים זה כבוד גדול עבורי. אני מאוד גאה שקיבלתי את ההזדמנות הזו ואני בטוח שאנשים יהנו מהאירוע הזה", כך נהג המבחן של פרארי.

המופע יערך ביום חמישי ה-13 ביוני בין השעות 16:00 ל-19:00 וביום שישי ה-14 ביוני בין השעות 12:00 ל-15:00.

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב
לייק אחד ואתם בקהילה המוטורית הגדולה בישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully