וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר מיני רדיקלית לפורד

24.8.2007 / 0:01

פורד תחשוף בתערוכת פרנקפורט מכונית קונספט המשגרת רמז עבה אודות הפיאסטה שתתחדש בקרוב

אחרי שהציגה את המונדאו החדשה וצרפה אותה אל צמד מיניוואנים נאים ואף שדרגה את הפוקוס, פורד מפנים את אור הזרקורים אל מכונית קונספט חדשה, אשר תיחשף בתערוכת פרנקפורט הקרובה.

מכונית תצוגה זו, רומזת לנו על הופעתה של הפיאסטה החדשה, אשר תיחשף בחודשים הקרובים, ואף משמשת את פורד היצרנית לצורך מדידת תגובת קהל העיתונאים וחובבי הרכב אשר יגיעו אל התערוכה.

הוורב (Verve) מציגה המשך לתפישת העיצוב המהפכני שמציגה פורד בדגמיה האחרונים, אשר החל בדגמי התצוגה האיוזיס והאיוזיס X אשר הוצגו בתערוכות בעבר. גם הוורב מציגה את אותה חזית 'אסטון-מרטינית' עם גריל עצום ועמוק, יחידות תאורה משוכות לאחור וכן מבנה זורם מקצה לקצה.ואיך אפשר שלא להתמקד בחישוקי ה-18 אינטש. אלו משמשים כתכשיט ממש עבור הוורב - ספק אם גרסת הייצור תוצע במידת ענק שכזו, אבל הם עדיין נראים נפלא.

גם תא הנוסעים נראה מצוין בזכות פיסול עתידני לדשבורד, מושבי הספורט והתפירה האדומה ובעצם כל מה שניתן להניח עליו את היד.

פורד כמובן לא מוסרים פרטים אודות מה שצפוי לנו בסופו של התהליך עד להצגת דגם הייצור, אך ניתן להניח כי קשת הייצע המנועים תהיה רחבה מאוד.

יואב חפץ, סמנכ"ל השיווק של 'דלק מוטורס' מסר לנו בתגובה כי הפיאסטה החדשה תגיע לישראל ללא ספק ולטעמו היא תחולל מהפכה בפלח הסופר-מיני משום שזו "מכונית מרגשת באמת" לדבריו. ימים אלו עדיין רחוקים, ובינתיים נסתפק בהצצה על העתיד - ה-Verve.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully