וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורד קוגה נחשף רשמית

5.9.2007 / 13:02

אחרי שראינו איור מסקרן, חושפת פורד את רכב הכביש-שביל החדש שלה - הקוגה בתערוכת פרנקפורט

פורד ממשיכה במתקפת הדגמים והפעם היא חושפת קרוסאובר חדש, עדיין ברמת מכונית תצוגה, אך קרוב מאוד אל ההופעה של דגם הייצור הסופי. הקוגה, זה שמו, מציע מרכב חסון וגבוה יחסית בעל מראה קרבי כשל רכב כבי שביל מודרני מאוד, בייחוד הודות לחזית החדשה של פורד עם גריל גדול ויחידות תאורה גדולות המשוכות לאחור.

מעבר לקו בתי הגלגלים הקדמיים, נראה דמיון מוחשי אל הניסאן קשקאי שהושק לא מכבר וכן לאלתיאה פריטראק של סיאט שנשחף בתערוכת ז'נבה השנה. אולם, הקוגה מוסיף גג שמש פנורמי מהחיבור עם השמשה הקדמית ועד כמעט חלקו האחרי של הגג, אך יתכן שאלמנט זה לא ימצא את דרכו אל דגם הייצור.

בחזיתו של הקוגה נמצא לעת עתה מנוע ה-2.0 ליטר טורבו דיזל של פורד המפיק 136 כ"ס ואליו משודכת תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים. פורד מציינים כי בעתיד מנועים נוספים יוצעו בקוגה ויתכן שגם תיבות הילוכים אוטומטיות או רובוטיות כפולות מצמדים בדומה ל-DSG של פולקסווגן.

הקוגה הזה גם מציע מערכת הנעה כפולה שמאפשרת לו לנסוע וודאי בשטח רך בלבד, או בתנאי חלקים, אך ניתן להעריך כי בעתיד תוצענה גם גרסאות עם הנעה לשני גלגלים בלבד. נכון לרגע זה הקוגה גם נועל חישוקי 19 אינטש.

הקוגה הסדרתי יוצג ככל הנראה בתערוכת ז'נבה שתתקיים במרץ 2008 והוא צפוי להגיע לאולמות התצוגה באירופה במהלך קיץ 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully