וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצמיג האטום

ירון אדרי

12.2.2008 / 17:24

’קונטיננטל’ נלחמת בפאנצ’רים. תציג את טכנולוגית ה-’ContiSeal’ חסינת התקרים בתערוכת ז'נבה

לא רק יצרניות רכב וסדנאות מגיעות לתערוכות רכב. גם יצרניות האביזרים רואות בהן במה להצגת הרעיונות והפיתוחים החדשים שלהן, בעיקר אם פעילותן היא ברמה הבינלאומית. מי שתנצל את התערוכה בז'נבה להצגת פיתוח חדש היא יצרנית הצמיגים קונטיננטל שתציג את משנתה למלחמה בפאנצ'רים.

תחת השם 'ContiSeal' (שילוב שמה של החברה עם המילה אטימה באנגלית), מציגה החברה את הצמיג החסין לתקרים מסדרת 'קונטי ספורט קונטקט 3'. שכבה אלסטית הצמודה להיקפו הפנימי, הופכת את הצמיג לחסין מפני חדירת גופים זרים כמו מסמרים שקוטרם עד 5 מ"מ. צפיפותו ותכונותיו האלסטיות של החומר גורמות לו להיצמד אל הגוף הזר וכך לאטום את הפתח ולמנוע בריחת אוויר. לדברי קונטיננטל, טכנולוגיה זו נותנת מענה ל-85% מסוגי התקרים המוכרים.

טכנולוגית ה-'ContiSeal' שונה מכל טכנולוגיה אחרת המוכרת לנו בכך שהיא מאפשרת המשך נסיעה גם לאחר ניקוב הצמיג כאילו כלום לא קרה. טכנולוגיות אחרות כמו ה-'RunFlat' למשל, מצמצמות את טווח הנהיגה למרחק שיאפשר הגעה לפאנצ'רמאכר. העובדה כי הצמיג החדש אינו חייב בהחלפה, עוזרת בטווח הארוך גם לשמור על פאנצ'ר בכיסו של הנהג.

מי שנבחרה להציג את ה-'ContiSeal' היא הסדאן קופה החדשה של פולקסווגן, הפאסאט CC, שמגיע להופעת בכורה אירופאית. כסטנדרט, תקבל המכונית את הצמיג החדש במידות 235/45R17 או 235/40/R18.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully