וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוכמה גדולה

ירון אדרי

25.2.2007 / 9:02

הסמארט החדשה והמחוזקת נכנסה למרפאה של בראבוס ויצאה עם עיצוב קוסמטי חדש וכוחני עוד יותר

גם סמארט תגיע לז'נבה בליווי סדנאת בראבוס עם הפורטו החדשה שעברה מקצה שידרוג. מנוע שלושת הבוכנות בנפח של שקית חלב, יניב 98 כוח סוס ועם מומנט של 14.3 קג"מ על 770 ק"ג, הדו מושבית תהפוך לזריזה מאוד. נכון שהסמארט לא נועדה למיאוצי רמזורים אך עם תאוצה של פחות מעשר שניות למאה ומהירת מוגבלת אלקטרונית ל-155 קמ"ש, היא בהחלט יכולה לצאת לבלות הרבה מחוץ לעיר.

למרות העלאת נתוני המנוע ב-30% ביחס לסמארט היוצאת, צריכת הדלק של הדגם המשודרג תהיה עדיפה עם 18.9 ק"מ לליטר בנזין ופליטת ה-CO תקטן גם היא לכמות של 126 גרם לק"מ.


חיצונית קיבלה הסמארט חישוקי סגסוגת מוגדלים במידות 175/50/16 מקדימה ו-225/35/17 מאחור. בכדי לאכלסם, תפחו בתי הגלגל ונוספו חצאיות צד ופגושים. האגזוז הספורטיבי ופנסי הערפל משלימם את המראה הספורטיבי יחד עם הנמכת המרכב ב-15 מ"מ.

אלמנטים נוספים של בראבוס הגיעו גם לפנים הרכב. גלגל ההגה, ידית ההילוכים, ידית בלם היד, הדוושות, לוח השעונים ואפילו שעון, כולם תוצרת בראבוס. המושבים קיבלו כיסוי עור איכותיים והדשבורד יכוסה בחומר דמוי עור. בראבוס וסמארט לא שכחו את נושא הבטיחות ולסמארט יותאמו ארבע כריות אוויר.

הסמארט בראבוס תוצג בתערוכת ז'נבה בגירסה הפתוחה והסגורה ותחילת שיווקה צפוי בסתיו 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully