וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחצות את הירדן

ירון אדרי

7.5.2007 / 17:12

'ראלי המזרח התיכון' ייערך בסוף השבוע הקרוב בירדן, עם נציגות מכובדת של ספורטאים ישראלים

שבועות רבים של הכנה ואימונים הסתיימו להם היום כשבשעות הצהריים החלה דרכה השיירה של קבוצת סובארו אל מעבר הגבול עם ירדן. יחד עם הסובארו STI ובעזרתם של הספונסרים יפנאוטו, איתוראן ופז, ינסו יובל מלמד והנווט שלו מיקי יוחאי, לנצח את 'ראלי המזרח התיכון' שייערך בסוף השבוע הקרוב בירדן.

הפעם האחרונה בה התחרה מלמד בירדן היתה לפני שנתיים, אז הוא סיים במקום התשיעי מבין כ-40 משתתפים. בתום אותו מירוץ כינה מלמד את עצמו "דוד בין הרבה גולייתים" ורק היתקעות אחרי נהגים איטיים מנעה ממנו מקום טוב יותר. מלמד התחרה בעבר עוד מספר פעמים בירדן ועל הצלחותיו שם מעיד ארון הגביעים שלו.

את היומיים הקרובים תעביר הקבוצה בהכרת המסלול וכתיבת ה-Notes (ספר הדרך). אירוע הפתיחה למירוץ ייערך ביום חמישי בגני המלך חוסיין בעמאן וביום שישי יצאו המתחרים לשלושה ימים אינטנסיביים בהם יעברו כ-300 ק"מ תחרותיים.

ראלי ירדן יהפוך בשנה הבאה לחלק מאליפות העולם ה-WRC ולמירוץ הקרוב יגיעו טובי הנהגים כמו אלוף העולם סבסטיאן לואב ופטר סולברג. הראלי עצמו מהווה דוגמה לדו קיום ספורטיבי ופרט לקבוצת סובארו ייצגו את ישראל שתי קבוצות נוספות בראשותם של דני לוי ואהוד פוביצר.

וואלה! רכב מחזיקים להם אצבעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully