וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסיבת טרנס

ירון אדרי

5.8.2007 / 11:31

פורשה תנסה לנצח עם הקאיין S את מירוץ הראלי הארוך בעולם, ה'טרנס סיביריה', מרוסיה למונגוליה

בחודש אפריל האחרון סיפרנו לכם לראשונה על הכנותיה של פורשה לקראת מירוץ הראלי המפרך 'טרנס סיביריה' (חוצה סיביר) בן ה-7,100 ק"מ ממוסקבה למונגוליה. בחודשים שחלפו מאז, הכינה קבוצת המירוץ של פורשה את הקאיין S שזינקה ביום שישי האחרון מהכיכר האדומה. מדובר במסע ארוך ומייגע שיימשך 14 ימים, בסופם יגיעו השורדים אל עיר הבירה של מונגוליה, אלאנבאטר.

הקאיין שרק עברה מתיחת פנים לאחרונה, נבחרה לביצוע המשימה ובפורשה תולים בה תקוות רבות. המערכות האלקטרוניות המתקדמות של פורשה, יעזור לנהגים להתאים את הקאיין לתנאי הדרך המשתנים שיכללו נהיגת אספלט, נהיגת שטח במעברים של הרי אוראל ונהיגה בחולות המדבר הגובי. התאמת המכונית לדרך תיעשה באמצעות מערכת בקרת השלדה הדינמית אשר תעזור למקסם את ההתנהגות בהתאם לתנאי הדרך המשתנים. לרשותם של הנהגים תעמוד גם מערכת בקרת משיכה מתקדמת PTM לניצול מירבי של ההנעה לארבעת הגלגלים. בתוך תא המנוע שוכן לו ה-4.8 בעל 8 הבוכנות שמפיק 385 כוחות סוס.

הצוות הבריטי שינהג בקאיין, ריצ'ארד מידן וניל הופקינס, יתמודד עם עוד 34 קבוצות מכל העולם. מידן הוא עיתונאי בריטי מוערך ובעל ניסיון עשיר במירוצים שונים. השנה למשל, הוא כבר הספיק להשתתף במירוץ 24 השעות של נורבורגרינג ובמירוץ הטיפוס לגבעה, הפייקס-פיק, בארה"ב. את הניסיון בשטח יביא הופקינס שמשמש בין השאר כמדריך בכיר בחברת פורשה וכמומחה לנהיגת שטח.

אם נחזור לחודש ינואר האחרון למירוץ הדקאר, נוכל להיזכר בטוארגים של קבוצת פולקסווגן אשר היו דומיננטיים ונצחו כמעט בכל הקטעים התחרותיים. הקאיין, גרסת פורשה לטוארג, צפויה להעניק חיים קשים למתחרים וכמו בדקאר, הכל תלוי כעת באמינות ובאורך הרוח של הצוות. המסע יסתיים ב-17 לאוגוסט אחר התקדמותו ניתן לעקוב באתר הרשמי.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully