וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולברג מבקר בישראל

ירון אדרי

28.9.2007 / 15:25

פטר סולברג, נהג קבוצת הראלי של סובארו, מבקר בימים אלה בישראל. "יש לכם מדינה יפה ואוכל טעים"

לפני מספר חודשים, נתנה חברת יפנאוטו יבואנית סובארו לישראל, את החסות לאירוע ראלי שנערך באיזור תל-עדשים. אורח כבוד באירוע זה, כך על-פי השמועות בכל מקרה, היה אמור להיות נהגה הרשמי של קבוצת ה-WRC של סובארו פטר סולברג. סולברג, אלוף העולם במירוצי ה-WRC בשנת 2003, לא הגיע לבסוף ושוב עלתה השאלה היכן נמצאת ישראל במפת הספורט המוטורי העולמי. אלא שהשבוע זה קרה והנהג הנורווגי נחת בארץ הקודש.

במסיבת עיתונאים שערכה היום (שישי) יפנאוטו, סיפר סולברג על קריירת המירוצים שלו שהחלה כילד במסלול מירוצי מכוניות שלט והמשיכה כמכונאי בקבוצת הראלי המשפחתית.
בהמשך, עם אותו חיוך תמידי שמרוח על פניו, סיפר סולברג עד כמה הוא שמח לבקר בישראל ושיבח את האוכל המקומי.

הגעתו של סולברג היא חלק ממסע יחסי ציבור שעורכת חברת יפנאוטו לאחד המותגים היותר ידועים בישראל ובהמשך להשקתה של ה-B3 החדשה (הדור השלישי לאימפרזה). במדינה שכוחת ספורט מוטורי, ראוי לציין המהלך של יפנאוטו שהנו נדיר מסוגו ואשר עוזר בדרכו שלו לקידום הספורט בישראל. בהמשך מסיבת העיתונאים, סיפר אלוף העולם לשעבר גם על מעורבותו המלאה בפיתוח דור הדגמים הבא של החברה.

את העונות האחרונות של אליפות העולם ירצו בוודאי סולברג וקבוצת סובארו לשכוח. "בקרוב נתחיל לבחון את המכונית החדשה שתיכנס לסבב ה-WRC במהלך העונה הבאה" סיפר סולברג תוך שהוא שולח עקיצה לעבר מתחריו על המסלול. בינתיים, ילבש סולברג את חליפת המירוץ שלו ויחד עם מכונית הסובארו של נהג הראלי הישראלי יובל מלמד, יפגין את כישוריו. כרגיל, וואלה! רכב יהיו שם וביאו לכם את הפרטים והתמונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully