וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיקס דייז 2007 - טקס הפתיחה

טל זהר, פול גז - צ'ילה

12.11.2007 / 14:09

את היום האחרון לפני הזינוק, מנצלים הרוכבים כדי ללמוד את המסלול ולהתארגן. טקס הפתיחה היה מרגש במיוחד

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכה: שי לוי

הכנות אחרונות

את היומיים האחרונים, שבת וראשון (ימי המנוחה הנהוגים בצ'ילה), ניצלה הקבוצה הישראלית להכרת מסלול המרוץ, ובדגש על הכרת הספיישלים. במהלך המרוץ, שאורכו שישה ימים, יעברו יוני לוי ויורם לביא, שני הרוכבים הישראלים, לא פחות מ-30 ספיישלים המחוברים בניהם בקטעי קישור ארוכים. אופי המסלול משתנה וכולל בתוכו חול ים, חול עם קרקע קשה, אדמה קשה, סלעים, חלוקי נחל ועוד.

חוסר הוודאות שאפיין את הימים הראשונים, שהוקדשו להכנת האופנועים, פינה מקום לתכנון אסטרטגיית רכיבה והכרות פרטנית עם כל קטע וקטע. שני הרוכבים ולעיתים חלק משאר הקבוצה, צעדו את מרבית הקטעים ברגל, על מנת להבין את העומד להגיע בימים הבאים. למי שלא בקיא בעניין, נספר כי מדובר במספר לא מבוטל של קילומטרים אותם יש לעשות ברגל.

על המוראל מונה עופר לוי, אביו של יוני, שהצטרף בימים האחרונים לקבוצה, לאחר שגמע את כל הדרך הארוכה מסין - עתה, מונה המשלחת הישראלית לא פחות משמונה חברים, שכל מטרתם לעזור ולהקל על יורם (257) ויוני (474).

צלם, עושים פה חיים

ההכנות האינטנסיביות, השהייה הצמודה של כולנו, הנסיעות והסידורים הרבים – כולם תורמים לגיבושה של המשלחת. בין כל המשימות החשובות שיש לעשות, משתדלת החבורה גם לנשום, ולו לשניות בודדות, את מה שיש לצ'ילה להציע. הנופים הרבגוניים, התושבים, התרבות ועוד – כולם מזכירים לנו כל יום עד כמה יש עוד לגלות על המקום.

תחת הכותרת של "חייבים לאכול, לא?" התפתחה לה מסורת צעירה של בדיקת מסעדות הבשר בעיר לה-סרנה. עם שקיעת החמה, מתחיל הדיון היומי בנוגע לאופיה של המסעדה בה נשב בערב, כאשר הקו המנחה אומר כי עד תחילת המרוץ אפשר לחגוג עם בשר משובח ומיום הזינוק הראשון נעבור לאוכל על בסיס פחמימות באחת מהמסעדות האיטלקיות שבמקום. אין ספק, מדובר בסוגיות שברומו של עולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

קצת רישמיות והתרגשות רבה

בערבו של יום שבת התקיים טקס פתיחת המרוץ בהדר רב. ימים רבים של הכנות המארגנים התנקזו לשעתיים מרגשות ביותר. המגדלור הישן, סימלה של העיר לה-סרנה, שימש כבמה לארוע וככזה, עבר בימים האחרונים שיפוץ מאסיבי. בכלל, ניתן לראות כי המוסדות הרישמיים של העיר והמדינה מתיחסים למרוץ ולכל הסובב אותו ברצינות מדהימה – מתי נראה קמצוץ מזה אצלנו?

המשלחת הישראלית, כמו שאר המשלחות, קיבלה שלט רישמי ואת דגל המדינה מהמארגנים לטובת הטקס. דגל זה הצטרף לשני הדגלים שהבאנו עימנו מהארץ – דגל ישראל ודגל מ.מ.ס.י. יורם ויוני - שני הרוכבים, רז מנהל הקבוצה, יותם ונדב – חבריו של יוני, ועופר אביו של יוני – כולם התגנדרו ולבשו את מיטב מחלפותיהם.

את שקדם לתחילת הטקס אפשר לתאר כמיני קרנבל (ההוא מברזיל) – תזמורות רחוב, תחפושות ססגוניות, שמחה גדולה וציבעוניות מרהיבה – כל אלו היו חלק משלב ההמתנה לתחילת הארוע. עם החשכה, החל הטקס וקבוצה אחר קבוצה הוצגה והוזמנה לעלות לבמה הראשית, כשברקע נשמע המנון המדינה. את ההתרגשות הרבה שאחזה בחברי המשלחת הישראלית, עת הוזמנו הם אל הבמה, לצלילי ההמנון הלאומי – "התקווה" - תוכלו לראות בסרטון הוידאו שהכין שי לוי וכמובן – בגלריית התמונות.

בשעה זו, עם פרסום הכתבה בישראל, נמצאים יורם ויוני כבר בעיצומו של יום המרוץ הראשון. עידכון נוסף יועבר בהמשך היום. בנתיים, נסיים בברכת "פוצצו גאזים!".

יציאת הקבוצה הישראלית מתאפשרת תודות לנותני החסות: ממס"י, סלקום, דנלופ, פול גז, עופר אבניר, אבזריון, תנועה מערכות מיחשוב וניווט, סאב – עיצוב וצבע, סיסמטריק בע"מ, סימפלקס אינטראקטיב, שמחוני מקסיקו


* הכותב הנו עורך אתר הדו גלגלי הישראלי 'פול-גז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully