וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיקס דייז 2007 – היום השני

טל זהר, פול גז - צ'ילה

15.11.2007 / 0:01

ביומו השני של המירוץ ממשיכים הרוכבים הישראלים לסיים סטייג' אחר סטייג' וזוכים גם לקצת מנוחה

יח"צ - חד פעמי

צילום ועריכה: שי לוי

שידור חוזר

יומו השני של המרוץ הנו שידור חוזר של יום האתמול – אותו מסלול, אותם קטעי קישור, אותם ספיישלים. מצד אחד – לא מעט יתרונות: הרוכבים מכירים את הדרך, יודעים היכן ניתן לתת בגז ללא חשש והיכן צריך להזהר בגלל מכשול כזה או אחר. גם האפקט הפסיכולוגי עושה את שלו – הידיעה בפני מה הם עומדים גורמת לרכיבה מהירה וזורמת יותר. אולם, מהצד השני, יש לזכור כי על המסלול עברו כבר 500 רוכבים. פעמיים. למי שמוזנק לקראת הסוף, מדובר כבר במכפלות נוראיות.

במהלך הלילה, למרות שהמארגנים לא סיפקו תוצאות רישמיות ואף לא את לו"ז הזינוקים, החלה להסתובב שמועה על ביטול חלק מהיום השני. יוני, ללא ששמע על ביטול זה, סיפר לנו שאין מצב שלא יהיה שינוי בציר – לדבריו, חלק מהמקומות הפכו בילתי עבירים לרכיבה בירידה, שלא לדבר על לעבור אותם בכיוון השני, בעליה.

ואכן, במהלך היום, מיד לאחר שסיימו הרוכבים את ספיישל 4 שעל חוף הים, הודיעו המארגנים על ביטולו של קטע הקישור הארוך עד לספיישל החמישי. הרוכבים, שזכו לרכיבה על הכביש במקום בשביל הטחון, קיבלו עוד שעה מנוחה בפתחו של הספיישל, שכן המארגנים החליטו לשמור על זמני הזינוק המקוריים. למיטב ידיעתנו, לא היו רוכבים שהתרעמו על החלטה זו.

בסופו של יום, גם ליוני וגם ליורם היה יום טוב בהרבה מאתמול. יוני רכב בצורה חלקה יותר ודיווח כי בכל מהלך היום הארוך לא נפל או כיבה מנוע בכלל. גם יורם עידכן על רכיבה מוצלחת יותר, בעקבות החזרת המתלים למצבם הסטנדרטי. עם סיום הספיישל השישי החליפו הרוכבים צמיג אחורי ובנוסף, החליף יורם את מכסה הסלילים אשר נשבר כתוצאה ממפגש עם סלע אכזר. תוצאות היום השני דיווחו על מקום 15 ליוני בקטגוריה C2
ואילו יורם הגיע במקום ה-80 בקטגוריה C1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully