וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיקס דייז 2007 – היום השלישי

טל זהר, פול גז - צ'ילה

15.11.2007 / 14:07

יומו השלישי של המירוץ מסתיים עם רגשות מעורבים. יוני לוי נאלץ לפרוש בעוד שיורם לביא ממשיך קדימה בקצב

בבוקר היום השלישי שררה אופטימיות בשני חדרי המלון של הקבוצה הישראלית. ביום זה (וגם למחרת) מסלול המירוץ עובר בתוואי קרקע סלעי / אדמה קשה – תוואי המועדף יותר מבחינת יוני ויורם. ואכן, עד לפרישתו של יוני, היה זה יומו המוצלח ביותר. אפילו הספיישל הראשון, אותו הרוכבים עושים כל יום פעמיים, קיבל צורה הגיונית כלשהי והפך לנוח יותר לרכיבה.

לאחר רכיבה קצרה הגיעו הרוכבים לספיישל השני שעבר בערוץ נחל. מסיבה לא ברורה החליטו המארגנים כי בהלוך לא ימדדו זמנים בספיישל זה והרוכבים ירכבו בו רק לטובת הכרתו. לקראת סוף היום, כשחזרו אליו המתחרים בפעם השניה, שעוני העצר הופעלו. בהמשך עברו הרוכבים קטע קישור ארוך מאוד ששובצו בו עליות תלולות, מהסוג שניתן למצוא בארועי טיפוס גבעה.

הספיישל השלישי היה צמוד לאפיק נחל אותו חצו המתחרים על גשר עץ רעוע. הספיישל עצמו סומן על משטח חלוקי נחל / סלעים והיה קשה מאוד לרוב הרוכבים. חוסר האחיזה והעדר הנסיון ברכיבה עשו את שלהם ולא מעט נפילות נצפו. אחד הרוכבים אשר שני המשפטים הקודמים לא תפסו לגביהם היה יוני לוי – למרות התקלה באופנוע שעון העצר הראה על זמן מעולה, ברמה של מובילי הקטגוריה!

כאמור, עם הגעתו של יוני לספיישל השלישי, הוא דיווח לצוות הליווי על בעיה באופנוע. לאחר סיום הספיישל, יוני מילא מים ברדיאטור והמשיך לנקודת מדידת הזמנים הבאה כאשר לא הוא ולא צוות הליווי יודעים האם הוא יצליח להגיע בכלל. כנגד כל הסיכויים, כשעה מאוחר יותר, יוני נכנס לאוהל הפיטס, אולם כאשר התכוון לצאת שוב, גילה כי כתוצאה מהכשל באטם הראש נוצרה בריחה של מים ממערכת הקרור שגרמה למנוע להתחמם בצורה קיצונית עד לאיבוד קומפרסיה ואי יכולת להתניע. בלית ברירה, נאלץ יוני לקבל החלטה על פרישה מהמירוץ.

כל סוף הוא התחלה של משהו אחר

מצב הרוח בין חברי הקבוצה הפך קודר עקב הנסיבות, אולם היה זה דווקא יוני שעיכל ראשון את ההתרחשות והודיע לכולם כי אף סוכת אבלים לא עומדת להפתח. עם הגעת רכב הליווי לפיטס כבר נשמעו מתוכו קולות צחוק מעודדים. יוני ושאר אנשי צוות הליווי חיכו עוד מספר דקות עד להגעתו של יורם לסיום. ב-15 דקות המותרות לטיפול באופנוע החליף יורם צמיג קידמי ומוס וניקה את פילטר האויר. האופנוע הוכנס לפארק פרמה עד לבוקר המחרת.

כמה שעות מאוחר יותר, במסעדה, אנשי הקבוצה וחברים נוספים שהתקבצו מכל רחבי דרום אמריקה הרימו כוסות להמשך המרוץ הנוכחי עבור יורם ולקראת הסיקס דייז של 2008 עבור יוני. בשנה הבאה יוון תארח את תחרות ה-ISDE ואין ספק כי בין חברי המשלחת הישראלית שיצאו לארוע נראה את יוני לוי.

יציאת הקבוצה הישראלית מתאפשרת תודות לנותני החסות: ממס"י, סלקום, דנלופ, פול גז, עופר אבניר, אבזריון, תנועה מערכות מיחשוב וניווט, סאב – עיצוב וצבע, סיסמטריק בע"מ, סימפלקס אינטראקטיב, שמחוני מקסיקו

* הכותב הנו עורך אתר הדו גלגלי הישראלי 'פול-גז'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully