וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-GT3 ממתינה לזינוק

ירון אדרי

3.12.2007 / 12:34

לקראת עונת המירוצים של 2008, משפרת פורשה את המראה והמנוע של גרסת המסלול ל-GT3 קאפ

עונת המירוצים של 2007 הגיעה אל סופה וזה הזמן להתכונן לעונה הבאה. רק אתמול סיפרנו לכם על מירוץ הדקאר שיפתח את עונת 2008 והנה מגיעה ידיעה נוספת, הפעם מבית פורשה. כידוע, יצרניות רבות מקיימות ליגות מירוצים מקומיות ובין לאומיות בשיטה ה-Cup לפיה כל המתחרים משתמשים בדגם זהה. זה קורה עם מכוניות זולות בסגנון ה'לוגן קאפ' ומגיע למכוניות קצת יותר אקזוטיות כמו פורשה GT3.

לקראת עונת 2008, קיבלה מכונית המירוץ החדשה של פורשה עיצוב חדש המבוסס על זה של ה- GT3הסדרתית, אולם החדשה הגדולה ביותר לקראת העונה החדשה נמצאת מתחת לפני השטח. מנוע הבוקסר 6 צילינדרים בנפח 3.6 ליטר שופר והספקו עלה ל- 420 כוחות סוס, 20 יותר מהגרסה היוצאת, והמומנט ל-42.8 קג"מ. למנוע זה משודכת תיבת הילוכים סיקוונסיאלית בעלת 6 יחסי העברה המותאמים בצורה יעילה לרצועת הכוח של המנוע.

אם ננסה להשוות את מכונית המירוץ למכוניות כביש חזקות ואפילו לא אקזוטיות, נראה שההספק לא כזה קוטל קנים. אולם, כאן נכנס למשוואה נתון משקל של 1,150 ק"ג בלבד שהופך כל סוס לאחראי על 2.7 ק"ג. בכדי לסבר את האוזן נספר כי מכונית סופ מיני ממוצעת שוקלת קצת יותר מזה. פרט לכך, הוכנסו למכונית רכיבי מירוצים טהורים כמו מתלים, צמיגים בלמים ועוד.

265 מכוניות מדגם ה-GT3 קאפ ייוצרו במפעל פורשה בשטוטגארט ומשם הן תישלחנה לכל העולם בכדי להתחרות במספר ליגות מירוצים. הליגה הבכירה תהיה ה'פורשה מוביל1 סופרקאפ' הבינלאומית ופרט לה תתחרה המכונית בליגות 'GT3 קאפ' ו'קאררה קאפ' מקומיות.

  • עוד באותו נושא:
  • פורשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully