וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפרעונים לאליפות ישראל

אורן קוזלובסקי, ריידרס

3.12.2007 / 16:59

ליגת הראלי רייד 'באחה ישראל 2007' הסתיימה. ערן וולנברג ו-KTM זוכים בתואר האליפות

בסוף השבוע האחרון נערך המירוץ המסכם בסבב ליגת הראלי רייד 'באחה ישראל' לעונת 2007. המירוץ נערך בדרום הארץ בחולות העיר ירוחם ולקחו בו חלק 37 צוותים. ערן וולנברג בן ה-30 מתל אביב אמנם סיים שני, אולם זה הספיק בכדי להבטיח את תואר האליפות לשנת זו.

את אופנוע המירוץ של ערן, KTM 525EXC‏, ראינו כבר עת שהשתתף בראלי הפרעונים האחרון. את המירוץ הבינלאומי סיים ערן במקום ה-11 מתוך 110 משתתפים ובמקום השלישי בקטגוריית המרתון בה השתתף.

לדברי ערן, למרות השאיפה למקצוענות, ההשתתפות במירוצים נשארת בגדר תחביב יקר. המאמצים המושקעים לא מאפשרים לו כיום השתתפות ביותר ממירוץ בינלאומי אחד בשנה. ערן מקווה כי עם התפתחות הספורט המוטורי בישראל, יבשילו התנאים להפיכת התחביב למקצוע. לשאלה המתבקשת, האם היה עוזב את העבודה הקבועה בתחום הטמעת מערכות טכנולוגיות כדי להתחרות באופן מקצועי? ענה ערן שהיום בגיל 30 עם הבגרות והניסיון שצבר, לא היה מהסס ולא היה מוותר על ההזדמנות.

ערן מתחרה כבר 10 שנים במסגרות שונות, בדרך כלל באופן עצמאי עם עזרה של אביו דורון המלווה אותו ברכב התמיכה. בשנה האחרונה נהנה מתמיכה מקצועית של קבוצת ד.ל.ב מוטוספורט, ומקווה כי הקבוצה תרחיב את התמיכה גם למירוצים בחו"ל. את התמיכה הגדולה ביותר מקבל ערן מחברתו נועה, המתחרה באופנוע על הזמן הפנוי. ללא תמיכתה, סיפר ערן, לא היה יכול להשקיע את משאבי הזמן והנפש הדרושים כדי לנצח בתחום כל כך תובעני.

ערן, המשתייך לקבוצת ד.ל.ב מוטוספורט, השתתף השנה בכל ששת מירוצי סבב הראלי רייד 'באחה ישראל' ובכוונתו להמשיך להתחרות ולהגן על תוארו גם בעונה הבאה. בנוסף לפעילות התחרותית בארץ, מתעתד ערן להרחיב את השתתפותו במירוצים בינלאומיים ובשנה הבאה ינסה להשתתף גם בראלי טוניס.

  • עוד באותו נושא:
  • ראלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully