וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני דראג קווין

ירון אדרי

18.8.2008 / 13:06

מיני לא עושה חשבון לגדולות ממנה. עם 650 כ"ס וקצת יותר מ-10 שניות לרבע מייל, היא מככבת במירוצי הדראג

אחת לכמה שבועות, מגיעה לדואר האלקטרוני של המערכת ידיעה מאחת מסדנאות השיפורים, אירופית בדרך כלל, שהוסיפה עוד קצת פלפל למיני הקטנה. הפעם, הידיעה הגיעה דווקא מהחטיבה האמריקנית של בעלת הבית ב.מ.וו, שיחד עם סדנת 'ABF פרפורמנס' מציגה את המיני האולטימטיבית שתסתום את כל הפיות של שאר המשפרים.

ונתחיל בעיקר. 650 כ"ס יש לקופר S שהותאמה בעיקר למירוצי דראג. עם גדישה מקסימלית של 2.6 באר והעברת הילוכים ב-9,000 סל"ד, היא מצליחה לגמוע את המיאוץ לרבע המייל (402 מטר) תוך 10.48 שניות כשעל השעון נרשמים 218 קמ"ש. בדרך, כך מספרים לנו, היא משאירה מאחור לא מעט מכוניות גדולות וחזקות ממנה פי כמה.

פרט לכל טכנולוגיות המירוץ המיוחדות, כולל כל מה שקשור בבטיחות, הוחלף גוף המתכת של המכונית בכזה העשוי קארבון. זה כמובן לטובת המשקל שעומד על 794 ק"ג בלבד, כשההספק להזכירכם הוא 650 כ"ס. אנשי הסדנה גורסים כי ניתן לשפר את המיאוץ בכשנייה אחת, וזאת רק על ידי כיול נוסף למתלים. לנו זה מספיק גם כך.

ה'מיני דראג' היא חלק מתוכניתה של ב.מ.וו להכניס את המותג האופנתי אל תוך עולם המירוצים. עוד בתכנון, הצגת מכונית מירוץ למסלול ואפילו גרסה מיוחדת לתחרויות דריפטים. האם זה אומר כי היא תקבל הנעה אחורית? אנחנו יותר מנשמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully