וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוארג מתכונן לדקאר 2009

26.10.2008 / 12:39

המירוץ המתיש בעולם לוקח את המתחרים לדרום אמריקה. בפולקסווגן לא חושבים על תוצאה אחרת מנצחון

מירוץ הדקאר נע השנה לאתגר מעט שונה מכפי שהתרגלנו בעבר. המדבריות הטובעניים והתובעניים של סהרה ואיזורי דרום אפריקה, יוחלפו על ידי יבשת דרום אמריקה המגוונת, הכוללת מעברים לאורך צ'ילה וארגנטינה. בפולקסווגן, מקווים להמשיך את ההצלחה עם הגרסה המשופרת של הטוארג, שאולי הפעם תביא את האליפות המיוחלת.

מכונית המירוץ טוארג 2 ראלי, עברה מבחנים אתגריים עבור התנאים החדשים מולם תאלצנה הקבוצות להתמודד במירוץ הדרום אמריקני. הקושי המהותי עליו מדובר השנה רבות הוא הטיפוס לגבהים העולים על 4,600 מטרים. הנהגים והצוותים נשלחו להרי האלפים דלי החמצן, בכדי להתנסות באטמוספירה הקשה, יחד עם הטוארג אשר עבר כמות מבחנים לא מבוטלת של אלפי קילומטרים במגבלות זהות. והכול כמובן, על מנת שלא לפשל ברגע האמת.

הטוארג יונע בעזרת אותה יחידת טורבו-דיזל TDI בנפח 2.5 ל' הדוחף 280 כ"ס, אך המתלים הוכשרו וכויילו מחדש על מנת לשנות את אופי המכונית בהתאם לקשיים שיתעוררו על הדרך. המסלול השנה חולף על פני 9,000 ק"מ של סטייג'ים (15 במספר) רבי מכשולים, אשר יעמידו את האדם והמכונה במבחן אופי קשה ביותר, כמו בכל שנה.

עד עתה, נהנה הגי'פ הקשוח מהצלחה מרשימה במירוצים מסוגו של הדקאר. על מדף ההנצחה קצר ההשתתפות שלו ניצבים תשעה גבעים מתוך השתתפות ב-24 מירוצים, ו-29 הופעות על הפודיום. אלו כוללים גם שני ניצחונות בשנת 2008 ושלוש פעמים התייצבות במקום השני. השנה יוצבו 4 טוארגים, כשקרלוס סיינז האגדי ימשיך להוביל את הקבוצה.

עם תקווה שהשנה מירוץ הדקאר לא יגבה קורבנות, נוכל לצפות באחת הפתיחות המסקרנות ביותר בשנים האחרונות בפרט בקטגוריית הרכבים שם ייערך דו-קרב מול המיצובישי רייסיינג לאנסר. הזינוק יהיה ב-3 לינואר מעיירה קטנה הסמוכה לבואנוס אייריס, כשאת קו הסיום יחצו המתמודדים (שלמים ובריאים נקווה) ב-18 לאותו החודש בצ'ילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully