וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הדקאר

13.11.2008 / 10:46

בפולקסווגן מתכוננים לדקאר, אבל את החששות מנסים לפורר בינתיים עם הצגת הטוארג 'טרופי' שמגיע לבאחה האמריקני

מירוצי ה'קרוס קאונטרי' בארה"ב הם מהקשוחים ביותר בעולם. פולקסווגן, משתתפת וותיקה ורבת מוניטין בסבב, מגיעה אל האירוע ה-41 במספר עם הטוארג TDI 'טרופי' שאלמלא הופעת הלנסר רייסינג של מיצובישי והנצחון המרשים שלו ממש בטבילת האש הראשונה בבאחה פורטוגל, ספק אם מכונת היחצנות של פולקסווגן הייתה פעולת כה בנמרצות.

אבל כשם שהמסורת מחייבת, לכל היותר, פולקסווגן מקווה ליטול השנה את נצחון מירוץ המדבר באחה 'Tecata' 1000. אם קיים משטח בו עליה לרצות את אוהדיה, ודאי שאת מתכנניה, הרי ששטחי העבירות הקיצוניים הם קרקע לא רעה להפגין את העוצמה ולהרעיד את האדמה תחת גלגלי מיצובישי.

באופן מעט מפתיע, את החיפושית באגי רייסינג המאובקת והנצחית החליטה הפעם פולקסווגן לאפסן ולנעול בארון. במקומה, תופיע הטוארג TDI עם מנוע טורבו-דיזל בנפח 5.5 ל' V12, משקל המתקרב ל-3 טונות של צינורות אלומיניום ופלדה, פח ופלסטיקים. 550 כ"ס במנוע, 30 אינטש אינטש בחישוקים המולבשים על זרועות רב חיבוריים מחוזקים, צמיגי BFGoodrich בקוטר 37 אינטש, והמראה הכי דיסקרטי בסבב – רכב פנאי משפחתי.

את הופעת הבכורה תעשה כמובן על במת תערוכה, הפעם לוס אנג'לס, אך הפרט המעניין הוא כי זאת הפעם הראשונה בה משתתפת סדרתית (תחת פיקוח יצרן או תאגיד) לוקחת חלק במירוצי הבאחה בארה"ב מונעת על ידי מנוע דיזל. אין ספק שעם 12 הצילינדרים העוצמתיים, את מורשת החיפושית (high rider) ברוכת הנצחונות והיכולת, הטוארג יוכל למלא בצורה המיטיבה עם השאיפות לקראת ההשתתפות בדקאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully