וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואב אלוף האלופים

ירון אדרי

15.12.2008 / 12:00

אלוף ה-WRC הוא גם אלוף ה-ROC לאחר שניצח בגמר את דיוויד קולטהארד. שומאכר וסבסטיאן ווטל אלופי האומות

שבוע אחרי שהוכתר רשמית כאלוף העולם בפעם החמישית ברציפות, קוטף סבסטיאן לואב גם את תואר אלוף ה-Race Of Champions. האייס הצרפתי שעלה לגמר מול דייויד קולטהארד הוותיק שהשנה פרש מהפורמולה 1, ניצח לבסוף והוכיח שלא רק במכונית ראלי הוא יודע לנהוג. מוקדם יותר במירוץ, הביס לואב גם מיכאל שומאכר, שנראה כי עולם הדו גלגלי מעניין אותו יותר בתקופה שלאחר פרישתו. ללואב זאת זכייה שלישית בתואר אלוף האלופים, מתוך שש פעמים בה העפיל לשלב הגמר.

בנוסף לקרב האגו והיוקרה בין הנהגים, נערכת גם אליפות האומות מהן הם מגיעים. כאן דווקא הצליח שומאכר לקחת את התואר הנכסף, אולם הרבה בזכות שותפו הצעיר והכשרוני סבסטיאן ווטל. השניים ניצחו בגמר את נבחרת סקנדינביה בה נהגו טום כריסטנסן ומתיאס אקסטורם.

ה-ROC הוא האירוע התחרותי המסורתי המתקיים מדיי חודש דצמבר, בתום כל סדרות המירוצים החשבות בעולם. לכאן מתרכזים טובי הנהגים בכדי לסיים את השנה בטעם טוב, ולתת זריקת עידוד לקראת השנה הבאה. בעבר נערך המירוץ במספר מקומות בעולם, והשנה היתה זו הפעם השנייה ברציפות בה מארח איצטדיון וומבלי בלונדון את האירוע.

למרות הנצחון, לואב ניצב רק במקום השישי בטבלת ההקפות המהירות ביותר, כשעם 1:52.51 דקות הוא איטי בכ-4 שניות מאלוף ה-WTCC 3 פעמים בעבר אנדי פריאו הבריטי. לואב יכול לתרץ זאת בעובדה שנהג בפורד פוקוס WRC, היריבה הגדולה מולה הוא מתמודד בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully