וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראלי דרך המשי – דיווח ראשון

טל זהר, פולגז

3.9.2009 / 19:13

הקבוצה הישראלית נחתה בקזאן, רוסיה, חברה לרכבי המירוץ ולמשאית הסיוע והחלה בהכנות האחרונות לקראת הזינוק

כמה זמן צריך כדי להגיע מישראל לרוסיה? תלוי את מי שואלים כמובן. אם תבדקו עם שגיא הימן, איציק קרסקס ודובי נוימן, מדובר בכמה ימים טובים – הללו יצאו מישראל ב-26 לאוגוסט, חברו לצמד רכבי המירוץ ולמשאית הסיוע והחלו במסע הארוך מאיטליה, דרך אוסטריה, גרמניה, פינלנד ומשם לרוסיה – עם למעלה מ-3,300 ק"מ שהראה מד המרחק בסיום.

לעומתם, לרז הימן, הלל סגל, ניצן שקל וצביקה נפתלי לקח פחות מ-24 שעות לעשות את המרחק בשתי טיסות וכמה שעות המתנה ביניהן, אולם היתה זו יממה לא קלה בכלל, במטוס ישן, עם משענות כסא תקועות ומזגן לא תקין. על שינה לא היה מה לדבר.

בסופו של דבר, נפגשה החבורה בקזאן, רוסיה, העיר המארחת את הזינוק של 'ראלי דרך המשי'. קזאן, עיר בת שני מיליון תושבים, התברכה בנוף מדהים, אנושי כמו גם ארכיטקטוני. ה'פארק פרמה' הוקם בצמוד לנהר החוצה את העיר ואליו התנקזו לאורך כל היום צוותים מכל העולם. היום, חמישי, הוקדש ברובו לסיום הכנת הרכבים, בדיקות אחרונות, הדבקת שילוט של נותני החסות ומארגני הראלי, לימוד תוואי הפרולוג ועוד.

מחר, שישי, יעברו הצוותים את שלב הרישום האדמינסטרטיבי ולאחר מכן יערכו הבדיקות הטכניות לשני הרכבים – רז הימן והלל סגל, 'צוות פוינטר', יבדקו לקטגוריה T1 ואילו ניצן שקל ודובי נוימן, 'צוות טלפארמה', יבדקו לקטגוריה T2. בשבת יתקיים הפרולוג – סטייג' קצר בן שני ק"מ אשר יתקיים בצמוד ל'פארק פרמה' - ובהתאם לתוצאותיו יקבע סדר הזינוק ביום ראשון.

שני הצוותים מודים לספונסרים שבזכותם התאפשרה היציאה לראלי דרך המשי: פוינטר, טלפארמה, מולטיפלאסט, ליוגב, נפתלי ניסן ובניו, תנועה מערכות מחשוב וניווט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully