וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: קוביצה נפצע קשה

ירון אדרי

6.2.2011 / 16:44

נהגה המוביל של קבוצת רנו-לוטוס נפצע באופן חמור בתאונת ראלי. על פי מקורות שונים, יתכן וסיים את קריירת המירוצים שלו

נהג קבוצת רנו-לוטוס של סבב הפורומלה 1 נפצע היום (ראשון) במהלך מירוץ ראלי בו השתתף. באישור קבוצתו, הצטרף הפולני בן ה-26 למירוץ 'רונדה די אנדורה' סמוך לעיר גנואה, אליו נרשם עם סקודה פאביה בקטגורית הסופר 2000 הבכירה. התאונה ארעה בשלב מוקדם מאוד של המירוץ, כבר בסטייג' הראשון כחמישה ק"מ מהזינוק כאשר הפולני סטה מנתיבו במהירות גבוהה והתנגש בחומה של כנסייה.

לאור גל השמועות, יצאה הקבוצה בהודעה רשמית לפיה קוביצה אכן נפצע במהלך מירוץ הראלי והוטס לבית החולים שם אובחנו מספר שברים בידו הימנית וברגלו, וכי הוא נמצא בחדר הניתוח. אלא שבהסתמך על עדויות מהמקום, נראה כי מצבו חמור יותר ואולי אף קיים חשש כי גמר את קריירת המירוצים שלו.

על פי אתרי הספורט המוטורי ברחבי העולם, קוביצה סובל משברים רבים ופציעות פנימיות. מדיווח של 'גאזטה דלו ספורט' האיטלקי עולה כי הוא שבר את שתי רגליו, מפרק הירך וכן סובל מפציעה קשה בידו שעלולה להותירה נכה. מדיווח אחר עולה כי זו נקטעה כתוצאה מהתאונה. יש לציין כי קוביצה נפצע בעבר באותה היד ותהליך האיחוי כלל השתלת ברגי טיטניום. יחד עם זאת, 'סיד' הגרמני מדווח כי לא נשקפת סכנה לחייו. נווטו של קוביצה יקוב גרבר יצא מהתאונה ללא פגע.

קוביצה, שנבחר על ידי וואלה! רכב לנהג המצטיין של עונת 2010 בפורמולה 1, העביר את השבוע האחרון עם קבוצתו רנו במסלול המירוצים של ולנסיה במסגרת מבחני טרום העונה שם קבע את ההקפה המהירה ביותר. עונת 2011 תחל ב-13 במרץ בבחריין ואת קוביצה יחליף ככל הנראה ברונו סנה, שאת העונה האחרונה העביר קבוצת היספניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully