וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות פוינטר, רגע לפני היציאה לדקאר

6.11.2011 / 17:23

רז היימן והילל סגל מצוות פוינטר בראיון מיוחד רגע לפני היציאה אל הדקאר. "אם נסיים בין ה-30 הראשונים, זה יהיה הישג"

יח"צ - חד פעמי

צילום וידאו: דייב שחר, קובי ליאני
סטילס: טל זהר (פולגז)

אחרי שכבשו בהפתעה גמורה את ראלי דרך המשי, פעמיים בשנים 2009 ו-2010, צוות פוינטר, רז היימן (הנהג) והילל סגל (הנווט) מצוות פוינטר יוצאים אל המירוץ המפרך ביותר בעולם - הדקאר. רגע לפני ש'הצוללת הצהובה' נכנסת למכולה ומפליגה לבואנוס איירס, התפנו השניים כדי להעניק לוואלה! רכב ראיון בלעדי בין גרגרי החול.

את מעלליהם של רז והילל הבאנו בפניכם במספר הזדמנויות בעבר, בעיקר כאשר השניים האלה החליטו לבנות מפלצת שטח צהובה ולהראות לרייסרים מסביב לעולם שגם הנקודה הקטנה שלנו קיימת על המפה. אחרי שהתנסו בנפרד במירוצי שטח בעולם, החליטו השניים לאחד כוחות ולצאת אל הראלי התובעני ביבשת אסיה, ראלי דרך המשי. פעמיים הם הגיעו לשם ופעמיים חזרו עם גביע המקום הראשון בידם. הישג מרשים לנוכח קושי המסלול ורמת התמיכה הגבוהה עמה הגיעו המתחרים האחרים.

כעת, מעט לפני שהשניים יוצאים אל מירוץ הדקאר, הם מצליחים לפרוץ דרך ראשונים גם כאן בישראל. זו הפעם הראשונה בה משרד הספורט מפגין תמיכה, גם כספית, בצוות ישראלי שיוצא להתחרות בחו"ל ובעצם לייצג את המדינה. תמיכת משרד הספורט עומדת על 300 אלף שקלים ו"זו אמנם רק טיפה בים, אבל חשובה מאוד מבחינת הפגנת שינוי היחס לספורטאים" מספר הילל סגל, נווט רכב המירוץ. השניים מספרים כי הכנת הרכב למירוץ נאמדת במאות רבות של אלפי שקלים, כשמרבית הכסף מגיע מחברת פוינטר הספונסרית של הצוות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שיפורים טכניים כהפקת לקחים

אם עקבתם אחר הדיווחים אודות הצוות, וודאי תגלו שוני מובחן במראה הרכב. זה עבר התאמות רבות לצורך היציאה לדקאר, התאמות שנעשו בעיקר מלקחי המירוצים הקודמים בו השתתפו השניים. כך למשל המנוע הוא עדיין מנוע דיזל של ב.מ.וו שהספקו 240 כ"ס והוא מעביר את כוחו לכל ארבעת הגלגלים עם כל הנעילות האפשריות. הרכב החדש מקבל מתלים איכותיים יותר שאמורים לשפר את השרידות שלו בתנאי השטח הקשים. מחליף החום של המנוע (רדיאטור) הועבר אחורנית גם מתוך המטרה לשמור על זה מפני פגיעות בחזית וגם כדי לשפר את חלוקת המשקל של הרכב.

ואם כבר הוזכר המשקל, חיפוי חיצוני חדש השיל לא פחות מ-100 קילוגרמים מהמשקל הכללי של הרכב. אולם את הקיזוז במשקל מילא השניים בתוספת של כלי עבודה וציוד חיוני להישרדות בשטח הקשה של דרום אמריקה, גם ללא עזרת צוותי החילוץ המקומיים.

רכבם של הילל סגל ורז היימן עושה את דרכו ברגעים אלה ממש אל בואנוס איירס, נמל היעד בדרום אמריקה וכאן בוואלה! רכב תוכלו למצוא דיווחים שותפים אודות הישגי צוות פוינטר בראלי היוקרתי. עוד הרחבות, בהמשך.

עוד ספורט מוטורי בוואלה! רכב

אחלו לצוות פוינטר הצלחה בפייסבוק של וואלה! רכב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully