וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי מיליון שקל לתמיכה במתחרי ספורט מוטורי

17.11.2011 / 15:16

חצי מיליון שקלים בשנה, זה הסכום שהקצה משרד הספורט לתמיכה במתחרים שייצגו את ישראל בספורט המוטורי העולמי

תקדים חשוב בספורט המוטורי הישראלי: משרד התרבות והספורט בראשות לימור לבנת הקצה 500 אלף שקלים לתקצוב וסיוע למתחרים ישראלים שייצגו את המדינה בתחרויות ספורט מוטורי בחו"ל. מעט לפני שחשפנו כאן בוואלה! רכב את העובדה שהלל סגל ורז היימן, הספורטאים שייצגו את ישראל במירוץ ראלי דקאר זכו למימון של 293,022 שקל מטעם המדינה (עלות כוללת של 1,414,000 שקל), מודיע משרד הספורט על מייצגים נוספים שזכו למימון ועל הכללים לקבלת התמיכה.

הצוות השני לזכות במימון בסך 206,977 שקלים שייך למחלקת ההנדסה באוניברסיטת בן-גוריון שבנגב. הצוות השתתף בתחרות יוקרתית בינלאומית, בה משתתפים למעלה מ-70 אוניברסיטאות מרחבי העולם באיטליה, לבניית מכונית מירוץ על פי מפרט מדויק. צוות הסטודנטים הגיע אל המקום ה-15 בתחרות זו ועלות הפרויקט המוערכת שהציע הינה בסך כולל של 998,780 שקל.

על פי המשרד לתרבות וספורט, ישנה מגמה לעודד את הספורט המוטורי בישראל באמצעות המענק המבוסס על ההנחה כי באמצעות תמיכה בצוותים המשתתפים בתחרויות בינלאומיות, תגדל המודעות לענף בקרב הציבור בישראל. בנוסף, המענק יוביל לשדרוג והתמקצעות הידע הטכני של הצוותים באמצעות בניית הכלים כאשר המענק הכספי יסייע לצוותים לבנות כלים אשר יתאימו לדרישות בינלאומיות בענף יקר זה.

בהודעה שפרסם המשרד, נכתבו גם הדרישות הבסיסיות מהמתחרים לבקשת סיוע כלכלי שכזה ואלו עיקריהן: עלות בניית הכלי לא תפחת מ-500 אלף שקל, השתתפות המשרד בבניית הכלי כולל כל העלויות הכרוכות בבנייתי ושליחתו עם הצוות לתחרות בחו"ל לא תעלה על 50 אחוזים מהעלות הכוללת והתחרות הבינלאומית תכלול נציגים מ-20 מדינות לפחות.

הקצאת 500 אלף השקלים הנה לפי משרד התרבות והספורט מענק חד פעמי בשלב זה לשנת 2011. אולם, בימים אלה נערכת בדיקה עם צוות המשרד במטרה לקבוע סכום מימון דומה גם בשנת 2012 וכן את הדרך לעודד ספורטאים מענפי ספורט מוטורי שונים, כמו הדו-גלגלי להשתתף בתחרויות בינלאומיות.


ספורט מוטורי בוואלה! רכב

בואו לדבר על זה בפורום וואלה! רכב

וואלה! רכב גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully