וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-M5 תופסת תחת

9.1.2007 / 17:53

מכונית הספורט סאלון של ב.מ.וו מקבלת גם גרסת סטיישן והופכת למשפחתית הכי לא תמימה בשכונה

איך מצטיירת בענייכם המכונית המושלמת? האם זו שיש בה המון מדבר אחד ומעט בכל האחרים, או להפך? אם כן, מה דעתכם על מכונית כזו שיש בה הכל? 5 מושבים, 5 דלתות, תא מטען בנפח של 1,650 ליטר, 507 כ"ס, גיר 7 הילוכים והשד יודע מה עוד. תכירו, זו ה-M5 סטיישן החדשה של ב.מ.וו; המכונית לאלו שבאמת רוצים לאחוז את המקל בשתי קצותיו.

אל תעקמו את האף. אנו יודעים שאצלנו תצורת הסטיישן היא לא בדיוק משאת נפשו של הישראלי, אבל מסתבר שהאירופים פשוט חולים על התצורה הזו, ובצדק. כל כך חולים עד כי הם הצליחו לשכנע את ב.מ.וו לייצר גרסת סטיישן סופר שימושית ל-M5 האימתנית.

גרסת הסטיישן הזו למעשה נשענת על אותם מכללים מהאחות הסאדנית, מלבד תפיחת הזנב וזה אומר אותו מנוע V10 בנפח 5 ליטר המפיק 507 סוסים ו-53 קג"מ ותיבת ההילוכים המתקדמת. הביצועים עוצרי נשימה; 4.8 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש, כך שהיא איטית מגרסת הסדאן ב-0.1 שניות בלבד! בנוסף לכך, גם אותה תגביל האלקטרוניקה ל-250 קמ"ש, אך אם תוסר הגבלה זו, גם היא תוכל להגיע למהירות מסחררת של 320 קמ"ש, אם הילדים ממש מאחרים לגן. מיותר לציין שגם גרסה זו צוידה בכל מערכות הבטיחות שהותקנו ב-M5 הסדאנית. ייצורה של גרסה זו יחל בחודש מרץ השנה.

באותה הזדמנות, נספר לכם גם כי שאר גרסאות סדרה 5 זכו למתיחת פנים קלילה; בתא הנוסעים נעשה ניסיון נוסף להקל את תפעול מערכת ה-iDrive על ידי הוספת 8 לחצנים הניתנים לתכנות בהתאם לצורכי הנהג, גלגל ההגה הוחלף באחר ובמעטפת החיצונית נעשו מספר ליטושים קלים שבקושי ניתן להבחין בעין.

העדכון כלל גם את כל המנועים בהיצע עם שדרוגים קלים ברוב המקרים המשפרים את צריכת הדלק של המכוניות ואת הספקן באחוזים בודדים. לדוגמה: גרסת ה-I530 קיבלה תוספת של 14 סוסים ו-2 קג"מ, ל-i523 נוספו 13 כ"ס, הספקה של ה-d535 (דיזל) עלה לכדי 286 כ"ס ואחרונה היא ה-d525 שהספקה עלה ב-20 כ"ס לכדי 197.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully