וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיחוד הלאומיני

ירון אדרי

19.2.2007 / 11:41

תופעת המיני מתפשטת בכל העולם. בדיוק לשם כך נוצרה תערוכת "מיני יונייטד" לאיחוד המיניהוליכים

בדיוק כפי שקרה עם המיני המקורית, גם המיני המודרנית יוצרת אחריה שובל של אוהדים בכל העולם. לאחר הצלחת תערוכת "מיני יונייטד" לפני שנתיים, זה היה רק עניין של זמן עד להכרזה על תערוכת המשך.

"מיני יונייטד" 2007 תיערך בסוף השבוע של ה-22 ליוני בהולנד בעיר הנופש זנדבורט השוכנת לחופי הים, מרחק של שלושים דקות מערבית לאמסטרדם. הבחירה בזנדבורט אינה מקרית. פרט להיותה עיר נופש, בסמוך לה נמצא מסלול המירוצים הבינלאומי הקרוי על שמה של העיר, מסלול שאירח בעבר את תחרויות הפורמולה1.

התוכנית האומנותית כוללת כמובן פעילות מוטורית כמו מירוצי מכוניות וקארטינג אך האירוע יכלול גם הופעות מוזיקה חיות ואפשרות לפגוש אוהדי מיני מכל העולם.

הפסטיבל הראשון נערך ב-2005 בבולוניה איטליה, אליו הגיעו מעל 6,000 איש מארבעים מדינות מכל רחבי העולם כמו רוסיה, אוסטרליה ותאילנד. סוף השבוע של התערוכה ההיא, כלל מירוצים ומפגשי חובבי מיני וכעת מקווים המארגנים לקחת את התערוכה כמה צעדים קדימה בדרך למסורת ארוכת שנים.

המעונינים להירשם יכינו 25 יורו (כ-140 ¤) לפני הכניסה לאתר מיני העולמי, בו יוכלו למצוא מידע מעניין כמו גם פורום שיאפשר להם ליצור קשר עם "מיניהוליכים" בכל העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully