וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישר לגRון

20.2.2007 / 9:34

יצרנית מכוניות ה'על' והאקזוטיקה, פגני, הציגה איור של הזונדה R שעשויה להיות חורכת האספלט הבאה של החברה

המהנדס הדגול ואמן עבודת סיבי הפחמן הורשיו פגני, בעליה של הסדנה לייצור מכוניות ה'על' הקרויה על שמו, חשף אמש איור מסקרן ובו נראית מכונית אגרסיבית עתידנית של החברה שככל הנראה תענה לשם זונדה R. פגני אינם מוסרים פרטים כל שהם אודות המכונית החדשה, לרבות אופיו של המנוע שיושתל בה, אך סביר להניח כי זו תמשיך בעקבותיה של הזונדה המוכרת.

כלומר, ניתן לשער כי גם היא תיבנה מחומרים אקזוטיים כמו סיבי פחמן וקבלר המבטיחים משקל קל במיוחד, אך גם חוזק מבני אדיר. לא ברור אם גם היא תיעזר במנוע מרצדס ששודרג על ידי סדנת AMG, אך מה שכן נמסר הוא כי מכונית זו תהיה "כמעט מושלמת" מכל הבחינות. למה רק כמעט? משום שלדעתו של הורשיו פגני, המכונית המושלמת אינה קיימת.

למי שלא מכיר, נזכיר כי הזונדה, מכונית העל הנוכחית של החברה בנויה מאותם חומרים קלילים וחזקים ובמרכזה שוכן מנוע אדיר בנפח של 7.3 ליטר והספקו עומד ע ל-602 כ"ס. והביצועים, 3.6 שניות מעמידה ל-100 קמ"ש קלילים ומהירות מרבית מסחררת של 345 קמ"ש. מכאן שסביר להניח כי המכונית החדשה, שכרגע אין מועד להצגתה הרשמית, אף תשפר את נתונים אלו. כך שלנו לא נותר אלא לכרסם ציפורניים ולחכות בסבלנות.

  • עוד באותו נושא:
  • פגני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully