וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך לניצחון

ירון אדרי

29.3.2007 / 10:02

גל של 'מהדורות מוגבלות' שוטף את הקורבט. התירוץ הפעם – ההצלחה במירוצי המכוניות באירופה

אחרי שראינו את מהדורת הקורבט המוגבלת לציון מירוץ האינדי 500 בארה"ב, מגיעה לאירופה מהדורה נוספת וחדשה ל-C6. 'מהדורת הניצחון' (Victory Edition) תציין את הצלחתה של הקורבט במסלולי המירוצים ובעיקר במירוץ 24 השעות של לה-מאן. הקורבט החלה דרכה התחרותית באירופה רק בשנת 1999 ומאז צברה מעל ל-50 ניצחונות כשבמירוץ הלה-מאן זכתה חמש פעמים בין השנים 2001 ל-2006.

מה בתוכנית? מנוע V8 בנפח 6.0 ליטרים ולו 404 כוחות סוס ומומנט של 55.7 קג"מ, הנעה אחורית, גיר 6 הילוכים ידני (יש גם אוטומט) וחלוקת משקל אופטימלית לשיפור ההתנהגות. בתהליך הבנייה נלקחו בחשבון מרכיבים ותהליכים המשמשים גם את מכונית המירוץ C6R ודגם העל Z06.

חיצונית, תוצע הקורבט בשני הצבעים המעטרים את מכוניות המירוץ - שחור או צהוב. חישוקי הסגסוגת הקלים יהיו בקוטר 18 אינטש מקדימה ו-19 מאחור וחובבי המקוריות ישמחו לגלות כי מוצעת האופציה לרכוש גם את הכנף האימתנית המפארת את אחוריה על המסלול.

עיצוב הפנים יכלול כיסאות עור בשני צבעים כשהמכוניות השחורות יזכו לצבע פנימי אדום והצהובות ל'אפור טיטניום'. מהדורה מיוחדת שכזאת לא תהיה שלמה ללא נגיעות קארבון אותו ניתן למצוא על הקונסולה המרכזית ובלוח המחוונים. שלא כמו במכונית מירוץ, הקורבט תקבל כסטנדרט אבזור עשיר שכולל נגן DVD עם מסך המשמש גם כמערכת ניווט, כיסאות מחוממים עם שני זכרונות ומערכת פרימיום 7 רמקולים של בוס.

המהדורה המוגבלת תיוצר בכמות של 250 יחידות בלבד ועלותה באירופה תעמוד על כ-79,000 יורו. הרוכשים המאושרים יקבלו במתנה יום הדרכה מקצועי על מסלול מירוצים באירופה, אותו יבחרו מתוך רשימה. אם כבר, אז כבר!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully