וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובעים C חדש

ירון אדרי

16.4.2007 / 16:03

המרצדס C קלאס החדשה ממשיכה להעסיק את סדנאות השיפורים וכעת תורה של 'קישרר' להראות מה היא יודעת

סדנת Kicherer הגרמנית החלה דרכה עם מרצדס בשלהי שנות ה-70, עת שימשה כ'קבלן משנה' של AMG (שאף החזיקה בה בין השנים 1999 ל-2003). בארבע השנים האחרונות מתמקדת החברה בפיתוח עצמי של שיפורים וכעת היא חושפת פרטים ראשונים על ה-C קלאס החדשה שלה.

ה-C קלאס של מרצדס לא השאירה את מהנדסי הסדנה בחיבוק ידיים ואחרי שסדנאות כמו בראבוס וקארלסון הציגו את משנתם, גם היא מתפנה להציג את שלה תוך שהיא מטפלת בגרסת הבנזין C350 ובאחותה הדיזלית ה-C320 CDi.

חיצונית קיבלו שתי הגירסאות אבזור זהה המתחיל בחישוקי סגסוגת קלים בקוטר 19 אינטש העשויים בעבודת יד. לשיפור ההתנהגות, עובו מוטות הייצוב ונוספה מערכת לכיוונון גובה המרכב. את חלקה האחורי של ה-C מפאר כעת דיפיוזר תחתון ממנו מבצבצות להן ארבע יציאות מפלט בוהקות.

נגיעות אבזור קלות מצאו דרכן גם אל פנים ה-C בצורתם של עור אלקנטרה, ציפוי לקה לקונסולה, הגה עשוי קארבון, דוושות אלומיניום ספורטיביים וספי דלתות מפלדת אל חלד.

הטיפול המסור לגרסת הדיזל C320 CDi, העלה את כוחה ב-46 סוסים וכעת היא עומדת על 270 כוחות סוס ומומנט של 61.2 קג"מ. מנוע ה-C350 שודרג אף הוא ונתוניו עומדים על 306 כוחות סוס ו-38.7 קג"מ. אם נשים לרגע בצד את ה-C350 של בראבוס שניפחה גדל ל-4 ליטרים, ה-C350 של Kicherer היא החזקה ביותר בשוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully