וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקסימום טוארג

ירון אדרי

17.5.2007 / 10:05

הטוארג עברה מתיחת פנים לא מזמן ולסדנת ABT זהו תירוץ מצוין להצגת גרסאות עתירות סוסים והרבה פחות לשטח

סדנת ABT לא אוהבת מכוניות גדולות וכבדות ולכן הגעתה של הטוארג אל השוק בשנת 2002 היוותה עבורה בעיה. חמש שנים מאוחר יותר וכמובן הכל שייך לנחלת ההיסטוריה ועל הצלחתה של הטוארג אי אפשר להתווכח כמו גם הצלחת האחות הצעירה יותר ה-Q7.

מתיחת הפנים שעברה הטוארג לאחרונה, העירה את מהנדסי ABT משנתם והתוצאה לפניכם. נתחיל עם שלושת מנועי הדיזל שקיבלו חיזוק חיובי. מנוע ה-3.0TDI חוזק ב-45 סוסים ולרשותו עומדים כעת 270 ומומנט של 56.1 קג"מ. מנוע ה-2.5TDI הוסיף לשורותיו 21 סוסים על 174 הקיימים. מנוע הבנזין 4.2FSI לא קופח ו-310 הסוסים המקוריים שלו אימצו לחיכם לא פחות מ-150 סוסים נוספים.

מערכת המתלים הייעודית של ABT תשודך לדגמים המחוזקים בכדי להבטיח שהכבישים המעוקלים לא יעקלו את המכונית. למהדרין תוצע גם מערכת מתלי אוויר הייחודית של ABT לשליטה על אופיים. פרט בטיחותי נוסף שדואגים ב-ABT להוסיף הם בלמים גדולים וחזקים שיצליחו להתמודד עם עדר הסוסים ועודף הק"ג (2.4 טון).

ואיך אפשר בלי החתימה החיצונית. הקיט האווירודינמי כולל תוספת לפגוש הקדמי, חצאיות צד, כנף אחורית ותוספת לפגוש האחורי ממנה מבצבצים 4 יציאות מפלט. מפרט חישוקי הסגסוגת יכללו מידות של 19, 20 ו-22 אינטש וסביר להניח שהבעלים המאושרים לא יגיעו איתה לשטחים לא סלולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully