וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לפסטיבל

ירון אדרי

29.5.2007 / 16:56

פסטיבל המהירות של גודווד נערך מידיי שנה בבריטניה. רוצים לראות את מכוניות העבר, ההווה והעתיד? זה המקום

גודווד, השם הנרדף לספורט מוטורי בבריטניה. האחוזה של מחוז סאסקס הנמצאת כ-120 ק"מ מלונדון, מארחת מזה כ-15 שנה את מה שהפך למותג – 'פסטיבל המהירות'. הכל התחיל למעשה אי שם באמצע המאה שעברה כשנהגי המירוץ החלו להתחרות על הזמן הקצר ביותר לטיפוס הגבעה שבשטח האחוזה. מסלול המירוצים נפתח זמן קצר לאחר מכן והשאר היסטוריה, היסטוריה שעושה קאמבק מידי שנה.

הפופולאריות הגואה של פסטיבל המהירות מביאה מידיי שנה יצירות מוטוריות מכל טוב. כך למשל ניתן לצפות במכוניות המירוץ הקלאסיות (כמו הרנו ונדרבילט בת ה-100) ובאלה שרק השבוע תיזזו בגרנד-פרי של מונאקו. וכמובן שיצרני הרכב מודעים היטב ל-200 אלף האנשים שפוקדים את האחוזה בימי הפסטיבל וכך ניתן לחוש ולצפות במיטב היצירות החדשות והמעניינות ביותר.

ספירת מלאי

ספירת המלאי לקראת הפסטיבל שייערך השנה בין ה-22 ל-24 ליוני, מגלה לנו את אותן מכוניות על עליהן סיפרנו לכם בוואלה! רכב בחודשים האחרונים. כך ניתן יהיה לחוש מכוניות כמו המזרטי גרנד-טוריסמו, הקאפרו T1, ה-SLR רודסטר של מקלארן-מרצדס SLR, אודי R8, בנטלי ברוקלנדס קופה, המורצ'ילגו LP640 וגרסת הסופרלגרה של למבורגיני, פורשה 911 GT3RS, הרודסטר החשמלית של טסלה, הפורשה CT3 של רוף, הארטגה GT וגרסה מיוחדת ובלעדית של פינינפארינה לאנזו של פרארי. שתי מכוניות מעניינות אף יותר הן הבריסטול פייטר T על 1,012 כוחות הסוס שלה והטיל היבשתי העונה לשם אקאביון GTBO שמהירותו הסופית נושקת ל-550 קמ"ש (מנוע סוזוקי הייבוסה).

לא רק פצצות אנרגיה כתומות (בדרך כלל) יגיעו לגודווד וחובבי המהירות יוכלו להרגיע את פרץ האדרנלין עם דגמים יותר עממיים כמו המונדאו החדשה של פורד או המאזדה 2. אם אתה חובב מהירות, סטייל והממון בכיסך, תוכל להתרשם מקרוב גם מהרולס-רויס פאנטום הפתוחה (אם הממון אינו בכיסך, תסתפק רק בהתרשמות מרחוק).

גם מכוניות מימן

וכשהקרב אחר טכנולוגיות העתיד מר לא פחות מקרבות המסלול, תערוכה מיוחדת תחת הכותרת FoS-TECH תיתן את הבמה למכוניות ההיברידיות והמימניות שהוצגו לא מזמן בתערוכות הרכב בעולם. נוכחות גבוהה תירשם בעיקר בצד היפני של הגלובוס עם המאזדה האקזה, טויוטה FT-HS ומכונית הספורט קונספט של הונדה. סדנת 'איטל-דיזיין ג'יוג'ארו' תביא את הואד-הו שהוצגה בז'נבה ונציגת המסלול הדיזלית תהיה הפיג'ו 908RC.

אם התמונות מעירות בכם את החשק וגם אתם רוצים לקחת חלק בפסטיבל המהירות, מומלץ מאוד להצטייד בכרטיסים זמן רב מראש. פרטים נוספים תוכלו לקבל באתר הפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully