וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 שנים לרוח רפאים הכסופה

31.5.2007 / 11:36

מותג היוקרה רולס רויס חוגג 100 שנים להולדת הסילבר גוסט בכינוס מיוחד שערך מועדון רולס רויס בגודווד

רולס רויס, אחד ממותגי היוקרה המפורסמים והבכירים בעולם חוגג היום את הולדת אחת מהמכוניות החשובות בהיסטוריה של המותג – ה'סילבר גוסט', אשר ירדה אל כבישי העולם בשנת 1907. את המאורע החגיגי מתכננים רולס רויס לחגוג במסגרת פסטיבל המהירות המתקיים בגודווד, עליו כבר סיפרנו לכם במספר הזדמנויות.

אל מתחם האירוע קובצו למעלה מ-60 מכוניות היסטוריות קלאסיות של רולס רויס החברות במועדון רולס רויס למכוניות שנבנו לפני שנת 1945, מייד לפני שהן יוצאות למסע בן 17 ימים ו-2000 ק"מ בבריטניה. כמה מהמכוניות שישתתפו באירוע, הגיעו במיוחד עבורו מהצד השני של הגלובוס – מארה"ב, אוסטרליה, סינגפור, דרום אפריקה ואפילו הודו. ללא ספק אלו כמה מהמכוניות המובחרות בעולם. בין אותן מכוניות, ניתן יהיה אפילו למצוא את מכונית הניסוי הרשמית של רולס רויס משנת 1907.

בצמוד לקלסיות המדהימות, רולס רויס מביאה לאירוע זה שתי מכוינות חדשות: הראשונה היא פנטום סילבר, אשר נבנתה במיוחד לציון האירוע והיא תיוצר במהדורה מוגבלת במיוחד של 25 יחידות בלבד. השניה היא הפנטום קבריו העלת ארבע המושבים, אשר מצליחה לכבוש את לבבות עשירי העולם. רולס רויס מציינים כי כל המכוניות שיוצרו ב-2007 כבר נמכרו וכן מרבית מכושר הייצור של שנת 2008 כבר הוזמן, אז קדימה להזדרז אם אתם מעוניינים.

אחח... איפה אנחנו, ואיפה הם...

  • עוד באותו נושא:
  • רולס רויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully