וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודג' ניטרו בישראל

3.6.2007 / 12:39

קבוצת 'מכשירי תנועה' משיקה בישראל את הדגם החדש של דודג' העונה לשם ניטרו. החל מ-196 אלף ש"ח

חברת 'מכשירי תנועה' - יבואנית קרייזלר, ג'יפ ודודג' - משיקה היום בישראל את רכב הכביש-שביל החדש של החברה האמריקנית, הניטרו. הניטרו ירחיב את היצע דודג' בישראל לשני דגמים יחד עם הקאליבר המשווק מזה מספר חודשים כשלקראת סוף השנה יורחב ההיצע לשלושה דגמים עם הגעתה של המשפחתית הגדולה החדשה, האוונג'ר.

בחזית הניטרו שוכן מנוע בנזין V6 בנפח 3.7 ליטר המפיק 205 כוחות סוס ב-5,200 סל"ד ו-32 קג"מ ב-4,000. נתונים אלה מספיקים להביאו מעמידה ל-100 קמ"ש ב-10.3 שניות ולהמשיך עד למהירות מירבית של 190 קמ"ש. למנוע תשודך תיבה אוטומטית בעלת 4 הילוכים שתעביר את הכוח במצב הרגיל אל הציר האחורי. אופצית ההנעה הכפולה תתאפשר בשטח בלבד וזאת תשולב רק לאחר שבחר בכך הנהג ולא באופן אוטומטי. בכלל, נראה כי מרווח גחון של 21 ס"מ וזוויות גישה ונטישה של 34 ו-17 מעלות (בהתאמה) אינם הופכים את השטח למרחב המחייה המועדף של הניטרו.

הניטרו אינו קטן מידות. אורכו 458 ס"מ, רוחבו 185 ס"מ וגובהו 177 ס"מ. בסיס גלגלים של 276 ס"מ מנוצל היטב לטובת המרחב הפנימי ו-5 המושבים. גם משקלו אינו נמנה עם הרזים שבחבורה כשבמצב היבש הוא מציב קצת יותר מ-2 טונות. תצורת המיתלים מציגה מקפרסון מקדימה וסרן חי DANA 30 מאחור.

לישראל יגיע הניטרו בשתי רמות אבזור. גרסת ה-SX תכלול חישוקי ברזל בקוטר 16 אינטש, 4 כריות אוויר ואת רוב בקרות הבטיחות המוכרות (ABS, ESP, בקרת אחיזה, בקרת התהפכות והתאה על לחץ אוויר נמוך בצמיגים). 'מכשיר תנועה' יעניקו מחיר מיוחד של 196 אלף ש"ח ל-100 הרוכשים הראשונים של גרסה זאת. גרסת ה-SXT תעלה 240 אלף ש"ח ולה יתווספו חישוקי סגסוגת בקוטר 17 אינטש, חיישני נסיעה לאחור, פנסי ערפל קדמיים, פגושים בצבע הרכב, גג שמש חשמלי ומערכת שמע MP3 ונגן DVD.

בחודש שעבר מכר קונצרן דיימלר-קרייזלר 81% ממניותיו בקבוצה האמריקנית לחברת האחזקות סרבוס. 19% מהמניות נותרו בידי דיימלר יחד עם ההצהרות להמשך שיתוף פעולה בתחום הטכנולוגי.

עם הצגת הניטרו, מקווים במכשירי תנועה להכפיל את היקף מכירות מותג דודג' מ-600 ל-1,200 מסירות בשנה. על פי תחזית החברה, עד לסוף השנה הם צופים מסירתם של 200 מכוניות מהדגם החדש שאמור להתחרות בהונדה CRV, קאיה סורנטו, שברולט קפטיבה ויונדאי סנטה-פה.

שיווק הניטרו יחל היום עם פתיחת פנקס ההזמנות כשהמשלוח הראשון יגיע ארצה באמצע חודש יולי. אנחנו נבחן אותו עבורכם בשבועות הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully