וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגואר בגינס

ירון אדרי

29.6.2007 / 6:21

בעלי מכוניות היגואר בבריטניה רוצים גם הם להיכנס לספר השיאים של גינס. מה, לאנשי המעמד הגבוה אסור?

כשפרארי החליטו לקיים מפגש עם 385 מכוניות המותג במטרה לקבוע שיא גינס, זה נראה היה נורמלי לחלוטין. הם הרי חגגו יום הולדת 60. כשמפעל מיני באנגליה ציין את השקת המיני מתוחת הפנים עם 269 מכוניות חדשות, גם כן היה מקובל. כשמועדוני המיני החליטו לשבור את השיא עם 273 מכוניות זה גם נסלח רק בגלל שהיו שם גם כמה קלאסיות. אבל הפעם, הפעם אנשים פשוט השתגעו. אחרת אין דרך להסביר את הרצון לשבור עוד שיא גינס והפעם עם יגואר.

אז בזמן שרובם המכריע של חובבי הרכב בבריטניה התאספו בפסטיבל המהירות של גודווד, התאספו להם הבעלים המאושרים של 218 מכוניות יגואר בפארק אטינגהאם אי שם במחוז שרסברי. המפגש אורגן למעשה על ידי הדילר המקומי של יגואר (שעל הדרך קיבל גם פרסומת לא רעה) ולזכותו ניתן לציין את הגעתן של מכוניות מכל רחבי הממלכה.

שיירת היגוארים יצאה לנסיעה בת 4 מיילים (כ-6.5 ק"מ) והקהל שהתגודד לאורך המסלול זכה לראות את מורשת מותג היוקרה עם כל הדגמים אשר יצאו לאורך השנים. כך ניתן היה לראות את ה-E טייפ הקלאסית לצידה של ה-XKR החדשה.

למרות הגשם הכבד, הוכתר האירוע בהצלחה והוא נחתם עם הרמת כוסות השמפניה. בשבועות הקרובים יגיע האישור הסופי ובשנה הבאה יהיה עוד שיא לשבור.

וואלה! רכב עדיין חושבים על שיא ישראלי איתו יוכלו גם כן להיכנס לספר השיאים של גינס, כזה שגם לנהגים בחו"ל יהיה קשה לשבור אותו. משהו בסגנון שיא למכוניות עם גיר אוטומט.

  • עוד באותו נושא:
  • יגואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully