וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפנים נהנים יותר

4.7.2007 / 17:20

200 כ"ס לא מספיקים לסיוויק, או יותר נכון לא מספיקים לחבר'ה מ-MUGEN, אז הם נתנו לה עוד 40, שיהיה

בריטים תמיד נהנים פחות. גם צרפתים. בעצם, כשחושבים על זה, בזמן האחרון לא כל כך כיף לחיות באירופה. הכול יקר, מזג האוויר משתולל ובכל מקום שותלים מצלמות מהירות. עכשיו מתברר שגם אירופאים שרוצים לקנות את הונדה סיוויק TYPE R יצאו מקופחים. ועוד איך מקופחים.

לקוחות שיקנו את סיוויקTYPE R ביפן יקבלו כמה תופינים שבאירופה יגיעו למכוניות סדרתיות רק אחרי אימון ארוך אצל טיונר רציני. לחבילה קוראים TYPE RR והיא מגיעה מסדנת MUGEN. למי שהשם MUGEN לא מעביר בראש תמונות של קמשפטים ואגזוזים, הסבר קצר: חברת MUGEN מתמחה בשיפורים להונדה.

קיטים מתוצרת החברה ניתנים אפילו לרכישה בסוכנויות הונדה, בדיוק כמו ש-AMG מייצרת גרסאות חמות עבור מרצדס. מה מקבלים היפנים שיוסיפו עוד R לסיוויק שלהם? קודם כל המנוע. למרות שבMUGEN לא השתמשו במגדש טורבו או בסופרצ'ארג'ר הסיוויק RR מפיקה 240 כוחות סוס. איך? קצת מסאז' לצ'יפ, מערכת יניקה יותר יעילה ומערכת פליטה שמאפשרת זרימה יותר חופשית.

מכיוון שסיוויק TYPE R הרגילה רוצה לפעמים לעוף מהכביש, הוסיפו ב-MUGEN גם חבילת התנהגות שכוללת בולמי זעזועים וקפיצים משודרגים. אם אתם ביפן בספטמבר הקרוב ויש לכם 39,000 דולר מיותרים בכיס, כדאי שתזמינו מראש. הונדה עומדת לייצר רק 300 מכוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully