וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרנט מהיר

ירון אדרי

17.7.2007 / 10:02

עוצמתה של רשת האינטרנט ידועה ומוכרת. במרצדס למשל, החליטו להשיק ערוץ טלוויזיה מקוון

"האינטרנט הוא המדיום של העתיד", את זה חזו גדולי דור המאטריקס כבר לפני שנים לא מעטות. גם החברות הגדולות בעולם יודעות זאת ובכללן יצרניות הרכב, שכבר מזמן הפכו את אתריהן למתקדמים ביותר על גבי הרשת.

בעולם תחרותי נולדים בכל יום עוד ועוד המצאות ודברים חדשים, כמו למשל ערוץ הטלוויזיה של מרצדס בחסות הדוט קום, אשר הושק בשבוע שעבר. טוב נכון, מרצדס אינה החלוצה בתחום ואודי כבר הקדימה אותה במספר חודשים, אבל בהחלט ניתן לומר שמדובר בצעד חשוב בו בוחר יצרן הפרימיום לעשות שימוש.

ערוץ האינטרנט 'מרצדס-בנץ TV' יישדר 24 שעות ביממה בשפה האנגלית והגרמנית. תוכנית הדגל של הערוץ תהיה בדמותו של מגזין שבועי באורך 20 דקות, אותו תנחה כתבת רשת RTL טניה בולטר. במהלך התוכנית יובאו חדשות, עובדות ופרטים שונים אודות החברה, אותם יוכלו לראות הצופים אימתי שיתחשק להם.

פרט למגזין, יוכלו הגולשים לבחור מבין 5 ערוצי טלוויזיה שונים בנושאי סגנון חיים, מכוניות, טכנולוגיה, היסטוריה וספורט מוטורי, כולם כמובן בהקשר ישיר למרצדס. עוד מוסרים במרצדס כי כבר בעתיד הקרוב יוכלו הגולשים לצפות גם בשידורים חיים היישר מתערוכות הרכב והשקות הבכורה מסביב לעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully