וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שניצר מלבישים מיני

22.7.2007 / 17:46

סדנת שניצר הגרמנית מציעים התאמה אישית של המיני קופר ללקוחותיה – לא רק יופי, אלא גם אופי

אחת המכוניות האהובות על סדנאות השיפורים הגרמניות היא המיני קופר S. כבר עם הצגת הדגם הקודם, מרבית הסדנאות הציגו את גרסאותיהן למכונית זו – כולן נראו קשוחות יותר וגם הציעו הרבה יותר סוסים מתחת למכסה המנוע.

הדור החדש של המיני קופר אמנם נשאר נאמן לדור היוצא מבחינת עיצוב, אבל הוא שונה מהותית ממנו מבחינה טכנית, כאשר לדעת רבים, תכונות הניהוג השתבחו במעבר הדורות. חלק מכך קשור למנוע – בעוד הקודם נעזר במגדש 'על' לדחיסת אוויר למנוע, זה החדש מציע מגדש טורבו וכן את טכנולוגיית הוולווטרוניק של ב.מ.וו. ההספק עומד כעת על 170 סוסים ואלו מקנים למיני קופר S בצועים כלל לא רעים.

לאנשי AC שניצר, כמובן שזה לא מספיק. הם אמנם לא מפרסמים נתונים, אך הם מספרים כי הם שוקדים בימים אלה על ערכת שדרוג למנוע זה שתעלה את הספקו משמעותית וגם תסייע לו להישמע טוב יותר בזכות מערכת פליטה מחודשת.

התנהגות הכביש של המיני נעשתה לאמת מידה בעולם הרכב ואנשי AC שניצר מספרים כי מנפרד וולגרטן, נהג המירוצים האגדי, סייע להם בכיול מתלים חדש למיני על גבי מסלול הנורבורגרינג וההבדל מוחשי מאוד, גם בנסיעה עירונית רגועה.

בסעיף הקוסמטיקה נוכל למצוא ספוילרים קדמי ואחורי תחתיים אשר משפרים את זרימת האוויר מתחת לרכב ומסייעים להצמידו לאספלט וכן הלקוח יוכל לבחור בין שני סוגים של חישוקים – האחד בקוטר 17 אינטש והשני ב-18 אינטש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully